افشاگری سناتور سابق آمریکایی درباره عاملان انفجار نورد استریم

کد خبر: 1178281

انفجار نورد استرریچارد بلاک سناتور سابق آمریکایی در سخنانی تاکید کرد: انفجار خط لوله نورد استریم توسط سیا و با موافقت اولاف شولتز صدراعظم آلمان انجام شد.یم

افشاگری سناتور سابق آمریکایی درباره عاملان انفجار نورد استریم

به گزارش وبگاه روسیا الیوم، ریچارد بلاک سناتور سابق آمریکایی در گفتگو با شبکه تلویزیونی tv۳۶۰ تاکید کرد: انفجار خط لوله نورد استریم توسط سیا و با موافقت اولاف شولتس صدراعظم آلمان انجام شد.

وی در ادامه افزود: به نظر می رسد صدر اعظم آلمان به اندازه کافی به مردم کشورش علاقه ای ندارد و با آنها صادق نیست، وی به در معرض تهدید قرار گرفتن آرامش و ثبات مالی آلمان بی توجه است.

سناتور سابق آمریکایی تاکید کرد: تحت رهبری اولاف شولتس واردات گاز به آلمان قطع شده است، من صراحتا نمی توانم تصور کنم وی چگونه با طرح سیا (سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا) در زمینه انفجار خط لوله نورد استریم که گاز مورد نیاز آلمان را تامین می کرد، موافقت کرده است؟!

ریچارد بلاک در ادامه تصریح کرد: من معتقدم آمریکایی ها بدون موافقت صدر اعظم آلمان اقدام به انفجار خط لوله نورد استریم نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تحلیلگران سیاست خارجی در این زمینه متفق القول هستند، افزود: البته هنوز این مساله به اثبات نرسیده اما این گمانه زنی به طور جدی وجود دارد.

گفتنی است اخیر خط لوله گاز نورد استریم که گاز روسیه را به آلمان منتقل می کند در دریا منفجر شد و گاز ناشی از این انفجار در سطح دریا منتشر شده است.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها