پلوسی: اگر ترامپ به کنگره می‌آمد او را با مشت بیرون می‌انداختم

کد خبر: 1179779

در فیلم به تازه منتشر شده از وقایع حمله به کنگره آمریکا، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان می‌گوید که اگر ترامپ به کنگره بیاید با مشت او را بیرون می‌کند.

 پلوسی: اگر ترامپ به کنگره می‌آمد او را با مشت بیرون می‌انداختم

در فیلمی که به تازگی شبکه‌های خبری منتشر کرده‌اند و مرتبط با ۶ ژانویه ۲۰۲۱ (چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹) و تصرف کنگره آمریکا از سوی اوباشان حامی «دونالد ترامپ» رئیس جمهورسابق آمریکاست، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید که اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، تهدید خود را مبنی بر آمدن به کنگره عملی کند، با مشت به او حمله می‌کند.  

به گزارش وبگاه «هافینگتن پست» پلوسی در این فیلم که شبکه خبری «سی ‌ان‌ان» روز جمعه منتشر کرد در واکنش به سخنرانی ترامپ می‌گوید: «به او بگویید، اگر اینجا بیاید، ما به کاخ سفید می‌رویم».

در آن سخنرانی، ترامپ هواداران خود را تشویق کرد که بجنگند کشور پس گرفته و در اعتراض به نتایج رای گیری ریاست جمهوری به سمت  کنگره راهپیمایی کنند.

پلوسی لحظاتی بعد می‌گوید، امیدوارم او بیاید تا او را با مشت بیرون کنم. من منتظر این  لحظه بودم. من می‌روم او را بیرون می‌اندازم. سپس به زندان می روم و  خوشحال می‌شوم.

اخیرا نیز «لیندسی گراهام»  از سناتورهای حامی دونالد ترامپ هشدار داد چنانچه دونالد ترامپ در پرونده بازرسی پلیس فدرال آمریکا از محل اقامت او متهم شود در خیابان‌ها شورش به راه خواهد افتاد.

گراهام گفت: «اگر ترامپ به دلیل استفاده نادرست از اطلاعات محرمانه تحت تعقیب قرار بگیرد، در خیابان‌ها شورش به راه خواهد افتاد.»

ترامپ ویدئوی مربوط به مصاحبه لیندسی گراهام را در شبکه‌ اجتماعی‌اش «تروث‌سوشال» منتشر کرد.

«بری باردن» مدیر مرکز تحقیقات انتخاباتی در دانشگاه مدیسون در ویسکانسین  معتقد است که  بعد از هر انتخابات، به‌خصوص انتخابات ریاست جمهوری، این حس در میان مردمی که نامزدشان باخته است ایجاد می‌شود که انتخابات، منصفانه نبوده است. اما انتخابات ۲۰۲۰ تفاوت داشت.

باردن و دیگر ناظران انتخاباتی می‌گویند، دونالد ترامپ و متحدانش در حزب جمهوری‌خواه به طور گسترده ادعاهایی را درباره صحت انتخابات ۲۰۲۰ مطرح کردند. در واقع در انتخابات ماه آینده کنگره، ۶۰ درصد از آمریکایی‌ها، یک فرد منکر انتخابات را در برگه رأی خود خواهند داشت. از ۵۴۱ جمهوری‌خواهی که در این انتخابات رقابت می‌کنند، ۱۹۹ نفر هیچ‌گونه مشروعیتی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ قائل نیستند.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها