ادعای رابرت مالی درباره مذاکرات وین

کد خبر: 1189770

ادعای رابرت مالی درباره مذاکرات وین نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به سؤال خبرنگار نشریه «فارن پالیسی» درباره «زمان مرگ برجام» پاسخ داد. ادعای رابرت مالی درباره مذاکرات وین به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در پاسخ به سؤال خبرنگار نشریه «فارن پالیسی» در خصوص اینکه مرگ برجام چه زمانی فرا خواهد رسید، گفته پاسخ به این سؤال بیشتر فنی است تا سیاسی.  نماینده آمریکا در امور ایران گفت: «این سوال بیشتر فنی است تا سیاسی. [مرگ برجام] زمانی فرا می‌رسد که کارشناسان تحریمی به ما بگویند که منافع غیراشاعه‌ای توافق توجیهی برای رفع تحریم‌ها که ما اعطا می‌کنیم فراهم نمی‌کند».

ادعای رابرت مالی درباره مذاکرات وین

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به سؤال خبرنگار نشریه «فارن پالیسی» درباره «زمان مرگ برجام» پاسخ داد.

«رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در پاسخ به سؤال خبرنگار نشریه «فارن پالیسی» در خصوص اینکه مرگ برجام چه زمانی فرا خواهد رسید، گفته پاسخ به این سؤال بیشتر فنی است تا سیاسی.

نماینده آمریکا در امور ایران گفت: «این سوال بیشتر فنی است تا سیاسی. [مرگ برجام] زمانی فرا می‌رسد که کارشناسان تحریمی به ما بگویند که منافع غیراشاعه‌ای توافق توجیهی برای رفع تحریم‌ها که ما اعطا می‌کنیم فراهم نمی‌کند»./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها