پیام عجیب زلنسکی به آمریکایی ها

کد خبر: 1197186

رئیس‌ جمهور اوکراین امروز در پیامی اعلام کرد: بر ادامه کمک‌ها از سوی آمریکا حساب می‌کنیم؛ کمک‌هایی که ما را به پیروزی مشترکمان نزدیک‌ تر می‌ کند.

پیام عجیب زلنسکی به آمریکایی ها

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین امروز شنبه با انتشار پیامی انتخاب «کوین مک کارتی» نماینده جمهوریخواه به عنوان رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا پس از ۱۵ بار رأی گیری در ۴ روز را به وی تبریک گفت.

رئیس جمهور اوکراین در این خصوص نوشت: در مورد انتخاب وی به عنوان رئیس مجلس نمایندگان آمریکا؛ حمایت ایالات متحده در همه زمینه‌ها برای موفقیت اوکراین در میدان جنگ حیاتی بوده است. ما روی حمایت مستمر شما و کمک بیشتر ایالات متحده برای نزدیک تر شدن پیروزی مشترکمان حساب می‌کنیم.

زلنسکی: بر ادامه کمک‌ها از سوی آمریکا حساب می‌کنیم

مجلس نمایندگان آمریکا ساعاتی پیش سرانجام پس از ۴ روز و ۱۵ دور رأی گیری، «کوین مک کارتی» جمهوریخواه را به عنوان رئیس این مجلس انتخاب کرد.

مک کارتی با کسب ۲۱۶ رأی از ۴۲۸ رأی مأخوذه، به ریاست مجلس نمایندگان آمریکا انتخاب شد و رقیب او «حکیم جفریز»، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس نمایندگان ۲۰۲ رأی کسب کرد.

مک‌کارتی، رهبر جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان که بالاترین شانس به‌عهده‌گرفتن ریاست این مجلس را داشت، در چهارده دور رأی‌گیری نتوانسته بود حد نصاب لازم را به دست بیاورد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها