گفت‌وگوی تلفنی پادشاه اردن و رئیس جمهوری الجزایر با اسد

کد خبر: 1203685

پادشاه اردن امروز در تماس تلفنی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه بر آمادگی کشورش برای حمایت از دولت و ملت این کشور در شرایط فاجعه‌باز زلزله تأکید کرد.

گفت‌وگوی تلفنی پادشاه اردن و رئیس جمهوری الجزایر با اسد

پادشاه اردن امروز در تماس تلفنی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه بر آمادگی کشورش برای حمایت از دولت و ملت این کشور در شرایط فاجعه‌باز زلزله تأکید کرد.

عبدالله دوم پادشاه اردن روز سه شنبه طی تماس تلفنی با رئیس جمهور سوریه گفت: ما آماده ایم هر کاری که برای حمایت از تلاش‌های امدادی لازم است، انجام دهیم.

عبدالله دوم به رئیس جمهور اسد و مردم سوریه و به ویژه خانواده های قربانیان تسلیت گفته و برای مجروحان آرزوی بهبودی کرد.

ملک عبدالله دوم همچنین همبستگی و ایستادگی اردن را در کنار دولت و ملت سوریه در این فاجعه و خسارات جانی و مالی فراوان ناشی از این زلزله و آمادگی کشورش برای ارائه آنچه برای کمک به تلاش‌های امدادی ضروری است، ابراز کرد.

بشار اسد نیز به نوبه خود از مواضع پادشاه اردن در حمایت از مردم سوریه در این زلزله مرگبار تقدیر و تشکر کرد./ایرنا

رئیس جمهوری الجزایر بر ایستادگی کشورش در کنار سوریه تاکید کرد

رئیس جمهوری الجزایر در تماس تلفنی با همتای سوری خود بر آمادگی کامل این کشور برای کمک به ملت سوریه تاکید کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سوریه، عبدالمجید تبون روز سه شنبه در گفت و گوی تلفنی با بشارالاسد، جان باختن شماری از مردم این کشور را در زلزله اخیر تسلیت گفت.

عبدالمجید تبون بر ایستادگی و آمادگی کامل این کشور برای ادامه کمک رسانی به ملت سوریه برای کاهش دردها و رنج های ناشی از این زلزله تاکید کرد.

بشارالاسد نیز از تبون به خاطر کمک های ارسالی و تیم های جست و جو و نجات اعزامی الجزایر به مناطق زلزله زده سوریه تشکر کرد.

زمین لرزه بزرگی بامداد دوشنبه جنوب ترکیه و شمال سوریه را لرزاند.

در جریان این زمین لرزه ۷.۸ ریشتری ساعت ۰۴:۱۷ بامداد خسارت‌های زیادی به ساختمان‌ها وارد شد و تیم‌های نجات و جستجو در حال آوار برداری و نجات کسانی هستند که در زیر آوارها گرفتار شده‌اند.

این زمین لرزه تاکنون در ترکیه و سوریه بیش از چهار هزار و ۵۰۰ کشته برجای گذاشته است.

این حادثه مرگبار واکنش‌های گسترده‌ای را به همراه داشته و رهبران کشورهای مختلف با ملت‌های سوریه و ترکیه ابراز همدردی کرده‌اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها