تحلیلگر صهیونیست: پروژه زوال و نابودی رژیم اسرائیل در حال کامل شدن است

کد خبر: 1204357

«میخائیل بریزون» نویسنده و تحلیلگر صهیونیست اذعان کرد که رژیم صهیونیستی وارد مرحله نابودی و فروپاشی تدریجی شده است.

تحلیلگر صهیونیست: پروژه زوال و نابودی رژیم اسرائیل در حال کامل شدن است

«میخائیل بریزون» نویسنده و تحلیلگر صهیونیست اذعان کرد که رژیم صهیونیستی وارد مرحله نابودی و فروپاشی تدریجی شده است.

«میخائیل بریزون» در مقاله‌ای در روزنامه صهیونیستی «هاآرتس» با بررسی سناریوهای زوال و نابودی رژیم صهیونیستی نوشت که این رژیم در مسیر نابودی و فروپاشی داخلی پیش می‌رود و در آینده نزدیک هیچ فرد موثری در آن باقی نمی‌ماند و همه آن را ترک می‌کنند و تنها تندروها در اینجا باقی می‌مانند و قدرت را تا زوال و نابودی این رژیم بدست می‌گیرند.

بریزون با اشاره به اینکه هرچه از عمر رژیم جعلی صهیونیستی می گذرد، آینده تاریکتر می شود، اظهار داشت: در سال ۱۹۴۸ (تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی) مرحله امید آغاز شد و در سال ۱۹۶۷ دومین مرحله که مرحله فساد و نابودی بود، شروع شد.

در ادامه این مقاله آمده است که در تاریخ ۲۹ دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی از وقتی که «بنیامین نتانیاهو» بار دیگر به عنوان نخست وزیر قدرت را در رژیم صهیونیستی بدست گرفت، مرحله سوم نابودی این رژیم آغاز شد.

این نویسنده صهیونیست افزود که این امر کاملا قابل پیش بینی و محتوم بود زیرا پس از ۵۵ سال فساد، خرابکاری، اشغال و خشونت، هیچ راهی برای بهبود اوضاع در سرزمین‌های اشغالی باقی نمانده است.

وی افزود که این بار، دیگر خبری از روز قیامت دراماتیکی نیست، بلکه ما با فروپاشی تدریجی مواجه هستیم و سرانجام کار به جایی خواهد رسید که دیگر هیچ صهیونیستی تمایل به زندگی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را نخواهد داشت و تنها صیهونیست های تندرو که از نظر عقلی و روانی دچار مشکل هستند در اینجا باقی می‌مانند و حکمرانی می‌کنند تا سرانجام رژیم اسرائیل نابود شود.

این نویسنده چپ‌گرای صهیونیست تاکیدکرد که به مناسبت رسیدن به مرحله نابودی، تلاش کرده تا بفهمد تکمیل این پروژه چقدر زمان خواهد برد، اما وقتی فهمیده که چیزی به پایان راه باقی نمانده غافلگیر شده است زیرا اغلب چیزهایی که می‌بیند نزدیک به نابودی است، همه اموال و دارایی‌ها بجای اینکه صرف پیشرفت و جاهای بهتر شود، برای توسعه شهرک‌هایی که صهیونیستهای تندرو در آن سکونت دارند، صرف شده است و می‌توان گفت که پروژه زوال و نابودی رژیم اسرائیل در حال کامل شدن است.

وی در مقاله خود آورده است که برای مثال می‌توان گفت که بخش آموزش کلا نابود شده، ساخت و ساز بسیار هزینه‌بردار و عقب‌مانده است، به بیماران و سالخوردگان هیچ توجهی نمی‌شود، سلامت و بهداشت کلا تعطیل است، گرانی سر به فلک کشیده، زیرساخت‌ها سست و ضعیف است و حمل و نقل عمومی مضحک و خنده‌دار است و فقر هر روز افزایش می‌یابد و افراطی‌های صهیونیست بر همه چیز حاکم شده اند، انتقال "یهودیان" از مناطق مختلف به سرزمین‌های اشغالی فلسطین درگیری و هرج و مرج ایجاد کرده، کارهای پلیس مایه شرم است و خشونت روز به روز بیشتر می‌شود و فساد همه جا سایه افکنده، عدالت از بین رفته و حقوق بشر و برابری معنایی ندارد.

بریزون همچنین تاکید کرد که جای بسی تعجب است که رژیم اسرائیل در طول ۷۵ سال گذشته نتوانسته حتی یک مشکل از بین مشکلاتی که یک رژیم بطور طبیعی با آن مواجه می‌شود را حل کند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها