رژیم صهیونیستی یک جزیره در بحرین خرید!

کد خبر: 1204652

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی بعد از انتشار خبر خرید یک جزیره بحرینی توسط اسرائیل، آن را از وب‌سایت خود حذف کرد.

رژیم صهیونیستی یک جزیره در بحرین خرید!

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی بعد از انتشار خبر خرید یک جزیره بحرینی توسط اسرائیل، آن را از وب‌سایت خود حذف کرد.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در خبری اعلام کرد، شرکت هیمنوتا که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق قومی یهود در رژیم صهیونیستی است، یک جزیره را از کشور بحرین خریده است، اما دقایقی بعد این خبر را بدون هیچ نوع توضیحی از وب‌سایت خود حذف کرد.

در خبر منتشرشده در این رسانه صهیونیستی آمده است، جزیره مذکور 9 هزار و 554 مترمربع مساحت دارد و به‌قیمت 21ونیم میلیون دلار در یک مزایده که یک شرکت عربی آن را برگزار کرده بود، خریداری شده است.

این جزیره مسکونی است و دربرگیرنده طرح‌های سرمایه‌گذاری و نیز مناظر طبیعی خاص به خود است.

آویری شنایر نماینده حزب سفیدآبی که عضو هیئت مدیره این شرکت است در این رابطه گفت: جزیره ظرفیت ساخت یک آسمان‌خراش را دارد که می‌تواند به‌عنوان گزینه‌ای جهت انتقال شهروندان اسرائیلی در صورت وقوع بلایای طبیعی یا جنگ محسوب شود.

او مدعی شد: از این جزیره می‌توان برای نجات جان انسان‌ها در شرایط اضطراری استفاده کرد و این خرید کاملاً در این راستا انجام گرفته است.

به‌گفته این مقام صهیونیست وی بر این باور است که می‌توان در آینده با دولت بحرین که یک دولت دوست برای اسرائیل محسوب می‌شود رایزنی کرد تا حاکمیت این جزیره نیز به اسرائیل منتقل و بخشی از خاک آن محسوب شود و از آن پس همه چیز به‌شکل قانونی و معمول در آن انجام گیرد و بعد از آن زیرساخت‌های مورد نظر اسرائیل(!) در این جزیره ایجاد شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها