اسرائیل در کابوس جنگ خانگی | اعتراف رئیس رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1204656

کابوس جنگ خانگی لحظه به لحظه صهیونیست‌‌هایی را که سرزمین فلسطین را غصب کرده‌اند، بیشتر تهدید می‌کند.

اسرائیل در کابوس جنگ خانگی | اعتراف رئیس رژیم صهیونیستی

کابوس جنگ خانگی لحظه به لحظه صهیونیست‌‌هایی را که سرزمین فلسطین را غصب کرده‌اند، بیشتر تهدید می‌کند.

 اسرائیل در لبه پرتگاه جنگ خانگی قرار دارد، این توصیف و تعبیر رسانه‌های عربی یا سایت‌های طرفدار مقاومت نیست، بلکه روزنامه پرتیراژ هاآرتص دقیقاً از این واژه‌ها برای توصیف شرایط زمان حاضر رژیم صهیونیستی استفاده کرده است.

چند هفته قبل از این نیز بنی گانتس وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و یکی از شخصیت‌های مخالف دولت نتانیاهو خواستار آن شد جامعه اسرائیل اجازه چنددستگی را ندهند زیرا همبستگی اسرائیلی‌ها به‌شدت در معرض خطر قرار دارد.

رسانه‌های عبری‌زبان نیز چندی پیش ویدیویی از حمله نظامیان احتیاط ارتش اسرائیل به فرمانده خود در الخلیل را منتشر کردند، امری که باعث شد تمامی آنها راهی دادگاه نظامی شوند، گرچه این اقدام نیز نتوانست سایه سنگین کابوس جنگ داخلی را از ذهن تحلیل‌گران صهیونیست بزداید.

و در این گیر و دار دیروز نیز ششمین هفته اعتراضات و تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو هم برگزار شد.

 اعتراف رئیس رژیم صهیونیستی: اسرائیل با خطر فروپاشی مواجه است

یتسحاق هرتزوک رئیس رژیم صهیونیستی در سخنانی که امشب به طور مستقیم از رسانه‌های این رژیم پخش شد، اعتراف کرد، رژیم صهیونیستی با خطر حقیقی فروپاشی مواجه است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، یتسحاق هرتزوک در سخنرانی خود ضمن مطرح کردن ابتکار عمل 5 ماده‌ای برای پایان دادن به اختلافات و چند دستگی در اسرائیل اعلام کرد، ما با خطری واقعی و حقیقی که جامعه اسرائیل را به طور کامل به سوی فروپاشی پیش می‌برد، مواجه هستیم.

او در سخنرانی خود خطاب به اسرائیلی‌ها تاکید کرد: ما در لبه پرتگاه فروپاشی قرار گرفته ایم و همه باید به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

هرتزوک تاکید کرد نه تنها میلیون‌ها اسرائیلی بلکه دوستان اسرائیل در جهان هم اصلاحات پیشنهادی (کابینه نتانیاهو) را تهدیدی برای دموکراسی اسرائیل می‌دانند، از اینرو از تمامی احزاب اسرائیلی می‌خواهم به مقابله با چند دستگی فعلی بپردازند تا از این خطری که ما را به شدت تهدید می‌کند رهایی پیدا کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها