اولتیماتوم لاوروف به بورل

کد خبر: 1205288

وزیر خارجه روسیه از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای موضع گیری علیه رسانه های این کشور انتقاد کرد.

اولتیماتوم لاوروف به بورل

وزیر خارجه روسیه از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای موضع گیری علیه رسانه های این کشور انتقاد کرد.

به نقل از رویترز، وزیر خارجه روسیه ادعاهای مقامات اروپا در خصوص آزادی بیان در این کشورها را به چالش کشید.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه در واکنش به ادعاهای آزادی بیان در اروپا اعلام کرد که «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر نقض اصول روزنامه‌نگاری از سوی رسانه های روسی را ارائه دهد.

پیش از این مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که ممنوعیت فعالیت رسانه های روسی در اروپا به دلیل حمایت از آزادی بیان در این قاره صورت گرفته است.

وزیر خارجه روسیه همچنین در بخشی از اظهارات خود به ماجرای انفجارهای خطوط لوله گازی نورد استریم این کشور اشاره کرد و گفت که آلمان با این ماجرا به نوعی از سوی آمریکا تحقیر شد.

پیش از این نیز «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز چهارشنبه در مصاحبه ای با رادیو اسپوتنیک اعلام کرد که «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، دیپلماسی آزار و اذیت را در قبال روسیه در پیش گرفته است./مهر

غرب جنگ هیبریدی علیه روسیه به راه انداخته است

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد غرب با کمک نئونازی های اوکراین سالهاست که علیه روسیه در حال جنگ است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزیر خارجه روسیه می‌گوید آمریکا و متحدانش در اندیشه جنگ همه جانبه علیه این کشور هستند.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه در سخنرانی خود در مجلس دومای روسیه اعلام کرد که ایالات متحده و اقمارش در حال انجام یک جنگ ترکیبی همه‌جانبه علیه روسیه هستند.

وزیر خارجه روسیه در سخنرانی خود تاکید کرد که آمریکا و متحدانش در حال جنگ هیبریدی همه‌جانبه علیه روسیه هستند. جنگی که سال‌هاست غرب با بکارگیری نئونازی‌های اوکراین علیه روسیه انجام شده است.

لاوروف یادآور شد که کشورهای غرب اهداف خود علیه روسیه را پنهان نمی‌کند.

به گفته وزیر خارجه روسیه، غرب از این اقدامات هم به دنبال شکست روسیه در میدان نبرد است، هم برای نابودی اقتصاد روسیه تلاش می‌کند و هم قصد دارد تا با قرار دادن روسیه در محاصره، آن را به کشوری سرکش تبدیل کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها