یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

کد خبر: 1205856

منابع فلسطینی از هتاکی جدید شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی خبر دادند.

یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

به نقل از المسیره، دهها شهرک نشین صهیونیست صبح امروز یکشنبه وارد مسجدالاقصی شدند و این مکان مقدس را مورد هتاکی قرار دادند.

اداره اوقاف اسلامی قدس اشغالی اعلام کرد که دهها شهرک نشین صهیونیست از صبح امروز از باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شدند و اقدام به پرسه زنی در این مکان مقدس کردند.

شهرک نشینان اقدام به برگزاری مراسمی در شرق مسجدالاقصی کردند.

این در حالی بود که نظامیان رژیم صهیونیستی محدودیت‌های شدیدی برای ورود نمازگزاران فلسطینی از قدس به داخل مسجدالاقصی به عمل آوردند.

همزمان از فلسطینی‌ها خواسته شده است که حضوری دائمی در مسجدالاقصی در راستای خنثی سازی تحرکات صهیونیست‌ها برداشته شود.

لازم به ذکر است که صهیونیست‌ها از زمانی که برای فلسطین برنامه ریزی کرده‌اند، تا همین لحظه در ارتباط با مقدس‌ترین مکان مذهبی در فلسطین، یعنی مسجد الاقصی، یک هدف بیشتر نداشته‌اند و آن اینکه روزی با تخریب این قبله اول مسلمانان معبد مجعول سلیمان را به جای آن بنا کنند. معبدی که نه سندی تاریخی در مورد آن وجود دارد و نه با وجود حفاری‌هایی که یک قرن قبل تا کنون انجام داده‌اند حتی قطعه‌ای باستانی در تأیید آن یافته‌اند. به جهت اهمیت جایگاه مسجد الاقصی بین مسلمانان و حساسیتی که همین اهمیت برای آنها به وجود آورده است، صهیونیست‌ها با حرکتی خزنده و طرحی دراز مدت تلاش دارند به مرور قبله نخستین مسلمانان را تخریب کنند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها