پزشکان از درمان رئیس جمهور سابق آمریکا قطع امید کردند

کد خبر: 1205922

در پی ناامیدی پزشکان از درمان جیمی کارتر رئیس جمهور سابق آمریکا، وی باقی عمر خود را بدون مراقبت‌های پزشکی بیشتر سپری خواهد کرد.

 پزشکان از درمان رئیس جمهور سابق آمریکا قطع امید کردند

در پی ناامیدی پزشکان از درمان جیمی کارتر رئیس جمهور سابق آمریکا، وی باقی عمر خود را بدون مراقبت‌های پزشکی بیشتر سپری خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مرکز کارتر اعلام کرد در پی ناامیدی پزشکان از درمان جیمی کارتر رئیس جمهور سابق آمریکا، وی باقی عمر خود را بدون مراقبت‌های پزشکی بیشتر و در کنار خانوده اش سپری خواهد کرد.

این سیاستمدار 98 ساله آمریکایی طی سال‌های اخیر به بیماری‌های مختلف از جمله نوع خطرناکی از سرطان پوست مبتلا شده و با وجود دریافت مراقبت‌ها و درمان‌های لازم و مفید پزشکی، این سرطان به جگر و مغز او گسترش یافته است.

مرکز کارتر افزود: خانواده وی حمایت کامل خود را از ایشان انجام داده و از بسیاری از طرفداران و دوستداران وی خواسته‌اند تا اجازه دهند این مرد باقی عمر خود را در آرامش سپری کند.

جیمی کارتر  از ژانویه 1977 تا ژانویه 1981 ، سی و نهمین رئیس جمهور آمریکا از حزب دموکرات بوده است.

وی پیش از ریاست‌جمهوری از سال 1963 تا 1967 به عنوان سناتور ایالت جورجیا و از سال 1971 تا 1975 به عنوان هفتاد و ششمین فرماندار جورجیاخدمت می‌کرد. از زمان ترک ریاست جمهوری، کارتر هم‌چنان به عنوان یک شهروند درگیر پروژه‌های سیاسی و اجتماعی بوده‌است.

وی همچنین در سال 2002 به دلیل آنچه « تلاشی خستگی ناپذیر برای یافتن راهکاری صلح آمیز برای نزاع های بین المللی، پیشبرد دموکراسی و حقوق بشر و کمک به ارتقا و توسعه اقتصادی و اجتماعی» خوانده شد، برنده جایزه صلح نوبل شد.

کارتر، در سال 1982، مرکز کارتر را برای ارتقا و گسترش حقوق بشرتأسیس کرد و به دلیل بیست سال فعالیتش در این مرکز، جایزه صلح نوبلسال 2002 را از آن خود کرد. او در زمینه‌های مختلف بیش از 30 کتاب نوشته‌ است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها