واکنش های جالب به اشک‌های زلنسکی

کد خبر: 1207158

مخاطبان انگلیسی روزنامه دیلی میل، صداقت رئیس جمهور اوکراین در شرایطی که در کنفرانس خبری اش در حال اشک ریختن بود را زیر سوال برده اند.

واکنش های جالب به اشک‌های زلنسکی

به نقل از وبگاه اسپوتنیک، مخاطبان دیلی میل در تارنمای این روزنامه به اشک ریختن «ولودیمیر زلنسکی» در کنفرانس خبری که مناسبت گذشت یکسال از جنگ اوکراین برگزار کرده بود، واکنش نشان دادند.

کاربران ضمن تشکیک درباره صداقت و راستگویی رئیس جمهور اوکراین، کامنت هایی را نوشتند که خواند آنها جالب توجه است؛

یک کاربر در این باره نوشت: واقعاً زلنسکی بازیگر خوبی است، من تعجب نمی کنم که جایزه اسکار را از آن خود کند!

واقعاً زلنسکی بازیگر خوبی است، من تعجب نمی کنم که جایزه اسکار را از آن خود کند!

کاربر دیگری نوشت: بایدن باید تغییر کند! محافظه کاران هم باید از قدرت در انگلیس کنار بروند! سخنان زلنسکی ارزشی ندارد، وی یک عروسک خیمه شب بازی است که نمایش هایش شکست خورده است!

اشک‌های زلنسکی؛ نه باور نمی‌کنیم/ بازیگر خوبی است!

کاربر دیگری نوشت: این مرد فقط می خواهد به دیدار رئیس جمهور چین برود، مطمئنم که می خواهد با اشک ریختن ترحم پکن را برانگیزد تا در نهایت پکن به روسیه پشت کرده و از کی‌یف حمایت کند. شرط می بندم چینی ها وی را بیش از آنکه یک رهبر بدانند، یک گدا تلقی خواهند کرد!

گفتنی در ماه های اخیر در نشست های خبری و حضورهای عمومی اغلب صداقت زلنسکی زیر سوال رفته و مورد تردید قرار گرفته است. بسیاری معتقدند رئیس جمهور اوکراین همچون بازیگران فیلم در حال ایفای یک نقش است.

سخنرانی اخیر وی در پارلمان اروپا نیز خشم حاضران را برانگیخته بود، چرا که وی به طور افراطی بر تقاضای اوکراین در زمینه کمک های مالی و تسلیحاتی تاکید می ورزید، امری که خشم نمایندگان اروپایی را ایجاد کرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها