چرا پوتین برنامه سفر امروز خود را لغو کرد؟

کد خبر: 1208211

بنا به اعلام کاخ کرملین، اقدام خرابکارانه نیروهای اوکراینی در یک منطقه مرزی، از سوی رئیس جمهور این کشور در دست بررسی است.

چرا پوتین برنامه سفر امروز خود را لغو کرد؟

 بنا به اعلام کاخ کرملین، اقدام خرابکارانه نیروهای اوکراینی در یک منطقه مرزی، از سوی رئیس جمهور این کشور در دست بررسی است.

به نقل از تاس، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از لغو برخی برنامه های امروز رئیس جمهور این کشور به دلیل حادثه امنیتی در منطقه بریانسک خبر داد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز پنج شنبه اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه سفر امروز خود به منطقه استاوروپل را به دلیل اوضاع پیش آمده در منطقه بریانسک لغو کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که پوتین به صورت مستمر گزارش‌های از سوی سازمان‌های مجری قانون درباره حمله شبه‌نظامیان اوکراینی به منطقه بریانسک دریافت می‌کند.

منابع رسمی روسیه اعلام کردند که در نتیجه حملات اوکراین به مناطقی در مجاورت مرزهای اوکراین، چند نفر کشته و زخمی شدند؛ این در حالی است که منابع مذکور از نفوذ گروه‌های مسلح اوکراین و گروگان‌گیری در فروشگاهی در روستای «لیوبچانی» در استان مرزی «بریانسک» در غرب روسیه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، مقامات محلی و خدمات اورژانس در منطقه مرزی بریانسک روسیه اعلام کردند که یک گروه مسلح اوکراینی متشکل از دست کم ۵۰ نفر با نفوذ به منطقه بریانسک، شش نفر را در مغازه‌ای در روستای لیوبچانی گروگان گرفتند. برخی منابع خبری به نقل از رسانه‌های روسیه شمار افراد گروگان گرفته شده را تا حدود ۱۰۰ نفر اعلام کرده‌اند.

ر خبری دیگر، مقامات محلی استان «کورسک» روسیه از حمله نیروهای روسیه به مناطقی در این استان و زخمی شدن چند غیرنظامی خبر دادند./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها