تل آویو مدعی کشف یک پهپاد در مرز لبنان شد

کد خبر: 1211136

ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب برای کم رنگ شدن شکست اطلاعاتی و امنیتی این رژیم در شناسایی عملیات چهارشنبه در خیابان "مجدو" در تل آویو، ادعا کرد: در حین عملیات بازرسی منطقه مرزی، یک پهپاد را در مرز لبنان شناسایی و ضبط کرده است.

تل آویو مدعی کشف یک پهپاد در مرز لبنان شد

 

 

به گزارش تارنمای خبرگزاری «سما»، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد که این پهپاد که از نوع کوادکوپتر بوده در منطقه مرزی لبنان و در داخل اسرائیل کشف شده است.

دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه پس از دو روز سانسور رسانه‌ای درباره عملیات ادعایی بمب‌گذاری در چهار راه «مجدو» در جنوب شهر حیفا (شمال فلسطین اشغالی)، در بیانیه‌ای مشترک مدعی شهادت مجری این عملیات شدند.

ارتش، پلیس و سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک)، شامگاه چهارشنبه، در بیانیه‌ای مشترک درباره یک رویداد امنیتی ادعایی در شمال فلسطین اشغالی موسوم به عملیات «مجدو» که گفته می‌شود روز دوشنبه گذشته اتفاق افتاده است، اظهار کردند: «روز دوشنبه در پی انفجار یک بمب در جنوب شهر اشغالی حیفا (در مرز لبنان و فلسطین اشغالی) تحقیقات گسترده برای یافتن عامل عملیات موسوم به «مجدو» آغاز شده است».

در این بیانیه مشترک آمده است: «یک جوان با عبور از مرزهای فلسطین اشغالی اقدام به بمب‌گذاری در چهارراه مجدو کرده و با خود کمربند انتحاری به همراه داشته است».

این بیانیه در ادامه افزود: در جریان عملیات جستجو نیروهای ارتش به یک جوان مشکوک شده و در حین تلاش برای بازداشت وی به سوی او تیراندازی کرده و او را کشتند.

دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در بیانیه مشترک خود مدعی عبور این فرد از لبنان به داخل خاک فلسطین اشغالی و مسئولیت حزب الله لبنان شدند.

سه دستگاه امنیتی همچنین مدعی شدند که هم‌اکنون به جنبش‌ حزب‌الله لبنان مشکوک شده و در حال بررسی این موضوع هستند که که آیا این فرد با حزب‌الله ارتباط دارد یا خیر.

مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) تاکنون به ادعای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

در پی انفجار روز دوشنبه در جنوب حیفا سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هر گونه انتشار اطلاعات در خصوص این عملیات را ممنوع کردند.

رسانه های صهیونیستی از غافلگیری سران اطلاعاتی این رژیم از این عملیات خبر داده و تأکید کردند که این عملیات برای امنیت این رژیم بسیار خطرناک است.

منابع عبری زبان گزارش دادند که شماری از مسئولان سیاسی خواستار واکنش به این عملیات شدند، اما نخست وزیر و وزیر جنگ مانع از این کار شده و خواستار خویشتن‌داری شدند.

ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها