آماده‌باش ارتش اسرائیل بعد از شهادت خضر عدنان

کد خبر: 1218421

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از ترس پاسخ موشکی مقاومت از غزه بعد از شهادت خضر عدنان، به حالت آماده‌باش درآمد.

آماده‌باش ارتش اسرائیل بعد از شهادت خضر عدنان

آماده‌باش ارتش رژیم‌صهیونیستی در پی حمله موشکی گسترده نیروهای مقاومت علیه اراضی اشغالی و لغو مانور نظامی صهیونیست‌ها در اطراف نوار غزه از جدیدترین تحولات نظامی بعد از شهادت «خضر عدنان» است.

 رسانه‌های عبری زبان از لغو مانور نظامی که قرار بود توسط ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک‌های اطراف نوار غزه برگزار شود خبر دادند.

این مانور که قرار بود صبح امروز توسط ارتش اسرائیل برگزار شود در پی حمله موشکی نیروهای مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی لغو شد.

همچنین رسانه‌های عبری زبان از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در پی حملات موشکی مذکور خبر دادند.

رادیو رژیم صهیونیستی نیز گزارش داده است که ارتش اسرائیل تصمیم گرفته سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در اطرف نوار غزه تقویت کند.

رسانه‌های خبری ساعتی قبل نیز گزارش داده بودند که اسرای فلسطینی دربند زندان‌های رژیم صهیونیستی در پی شهادت خضر عدنان بعد از اعتصاب غذای ۸۷ روزه خواهان تحصن شدند.

دفتر اطلاع رسانی امور اسرای فلسطینی اعلام کرد که این اسرا در پی شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی بعد از اعتصاب غذای ۸۷ روزه، اعلام عزای عمومی کرده و دست به تحصن زده‌اند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که، درگیری‌هایی در زندان عوفر به وقوع پیوسته و نظامیان اشغالگر در برابر اسرای فلسطینی از گاز اشک آور استفاده کرده‌اند.

در پی شهادت خضر عدنان بعد از اعتصاب غذای ۸۷ روزه و بی توجهی زندانبان‌ها نسبت به وخامت اوضاع جسمی وی، نیروهای مقاومت فلسطین با شلیک تعداد زیادی موشک، مناطقی را در اراضی اشغالی هدف قرار دادند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ۲ موشک در اطراف نوار غزه سقوط کرده و سیستم دفاع موشکی گنبد آهنین واکنشی از خود نشان نداده است.

رسانه‌های عبری زبان نیز گزارش دادند که آژیرهای خطر در این مناطق به صدا درآمده است./ مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها