وزیر صهیونیست: آمریکایی‌ها منافق هستند /مقام اسرائیلی بار دیگر رهبران حماس را به ترور تهدید کرد

کد خبر: 1241496

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با انتقاد شدید از سیاست‌های ایالات متحده اقدامات واشنگتن در عراق و افغانستان را نماد نفاق و نقض حقوق بشر توصیف کرد.

وزیر صهیونیست: آمریکایی‌ها منافق هستند /مقام اسرائیلی بار دیگر رهبران حماس را به ترور تهدید کرد

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با انتقاد شدید از سیاست‌های ایالات متحده اقدامات واشنگتن در عراق و افغانستان را نماد نفاق و نقض حقوق بشر توصیف کرد.

واللا نیوز در خبری اعلام کرد، بتسلئیل ساموتریچ وزیر دارایی اسرائیل امروز دوشنبه در گفتگویی با رادیو ارتش اسرائیل انتقادهای آمریکا علیه عملکرد کابینه اسرائیل در قبال فلسطینیان را به شدت رد کرده و آن را مورد تقبیح قرار داد.

سموتریچ رهبر حزب "صهیونیسم دینی" یکی از احزاب راستگرای افراطی متحد بنیامین نتانیاهو در ائتلاف حاکم امروز به شدت به ایالات متحده حمله و تاکید کرد هر کسی که در جهان به ما حمله کرده و انتقاد کند، منافق است.

او افزود نمی‌خواهم در مورد آمریکایی‌ها و بلایی که بر سر افغانستان و عراق آوردند سخن بگویم، پس بهتر است آنها به ما در رابطه بحقوق بشر وعظ و خطابه نکنند، این یک نفاق است که نمی‌توان به آسانی از آن گذشت.

سموتریچ که در واکنش به انتقادات وزارت خارجه آمریکا از سخنان ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که اعلام کرده بود حق حضور و تحرکات او و بقیه مهاجران در کرانه باختری بر حق فلسطینیان در این منطقه ارجحیت دارد، سخن می‌گفت، افزود: کابینه اسرائیل حاضر به اعطای هیچ امتیازی به فلسطینیان نیست حتی اگر این امتیازات در چارچوب تلاش برای عادی سازی روابط با عربستان و با میانجیگری آمریکا باشد.

وی تاکید کرد: توافق سازش با عربستان به نفع همه است ما آمادگی داریم امتیازات مختلفی را به عربستان سعودی بدهیم اما این مسئله هیچ ارتباطی به یهودا و سامره (کرانه باختری) نخواهد داشت، این که ما امتیازاتی به فلسطینیان بدهیم یک توهم است.

واللا نیوز در خبر دیگری هم خبر داد، دولت بایدن اعتراض شدید اللحنی را برای تل‌آویو ارسال و مراتب خشم خود را نسبت به افشای مسئله دیدار انجام گرفته بین وزیر خارجه اسرائیل با وزیر خارجه لیبی ابراز داشت.

این رسانه عبری زبان به نقل از مسئولین عالی‌رتبه آمریکایی خبر داد، واشنگتن پیام بسیار شدید اللحنی را تسلیم ایلی کوهن وزیر خارجه و مسئولین عالی‌رتبه وزارت خارجه اسرائیل کرده که در آن آمده است: افشای این دیدار از سوی اسرائیل به تلاش‌های آمریکا برای توسعه سازش بین اسرائیلی و لیبی و نیز دیگر کشورهای عربی زیان بزرگی وارد آورده است و باعث شده است تا ثبات در لیبی دچار اختلال شده و به منافع امنیتی آمریکا نیز ضربه وارد شود./تسنیم

عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بار دیگر رهبران حماس را به ترور تهدید کرد

"یسرائیل کاتس" وزیر صهیوینست و عضو کابینه امنیتی این رژیم، رهبران حماس را تهدید به ترور کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، کاتس روز دوشنبه در اظهاراتی اعلام کرد که اگر رهبران حماس از تشویق به عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه باختری دست نکشند، "اسرائیل" صرف نظر از مکانی که در آنجا حضور دارند، اقدام به ترور آن‌ها خواهد کرد.

وزیر انرژی رژیم صهیونیستی همچنین تصریح کرد که هر که بخواهد یهودیان را به قتل برساند، بهای آن را پرداخت خواهد کرد.

این اظهارات درحالی است که رژیم صهیونیستی و دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی تل آویو خود یکی از بزرگترین تروریست ها هستند.

در همین راستا سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دوشنبه شنبه در اظهاراتی تصریح کرد:هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیستی در لبنان با پاسخی قوی و قاطع مواجه خواهد شد و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم لبنان به میدان ترورها تبدیل شود.

وی گفت: هیچ تهدیدی مقاومت را متوقف نخواهد کرد بلکه موجب قدرت گرفتن هرچه بیشتر آن خواهد شد.

رسانه‌های صهیونیست: نصرالله به تهدیدات نتانیاهو هشدار داد

هشدار سید حسن نصرالله به مقامات تل آویو درباره هرگونه ماجراجویی رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت ، بازتاب گسترده ای در رسانه‌های سرزمین های اشغالی داشته و آنان را هراسناک کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با بازتاب سخنان دبیر کل حزاب الله تمرکز خود را به روی این جمله سید نصرالله معطوف کرده‌اند که ایشان گفتند هرگونه عملیات ترور دشمن صهیونیستی در لبنان با پاسخی قوی و قاطع مواجه خواهد شد و ما هرگز اجازه نمی‌دهیم لبنان به میدان ترورها تبدیل شود.

وی گفت: نه تهدید و نه اجرای آن مقاومت را متوقف نخواهد کرد بلکه موجب قدرت گرفتن هرچه بیشتر آن خواهد شد.

ساعاتی پیش نیز "یسرائیل کاتس"وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و عضو کابینه امنیتی این رژیم، رهبران حماس را تهدید به ترور کرد.

پیش از آن نیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز رهبران مقاومت را به ترور تهدید کرد.

وی مدعی شد: حماس و دیگر گروه‌ها در منطقه به خوبی می‌دانند که با تمام ابزارهای ممکن علیه آنان در کرانه باختری، غزه یا دیگر مناطق می‌جنگیم!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها