حادثه برای صدر اعظم آلمان هنگام ورزش

کد خبر: 1242393

دولت آلمان روز شنبه اعلام کرد صدر اعظم این کشور هنگام دویدن زمین خورده و به دلیل این حادثه صورتش کبود شده و مجبور شده تعدادی از دیدارهای خود در روز یکشنبه را لغو کند.

 حادثه برای صدر اعظم آلمان هنگام ورزش

 دولت آلمان روز شنبه اعلام کرد که «اولاف شولتز» صدر اعظم این کشور هنگام ورزش به زمین خورده و به دلیل این حادثه صورتش کبود شده است و مجبور شده تا تعدادی از دیدارهای خود برای روز یکشنبه را لغو کند.

دولت آلمان در پاسخ به ایمیلی که درباره این حادثه پرسیده شده بود، اعلام کرد که صدر اعظم 65 ساله آلمان یک حادثه ورزشی کوچک داشته و در پی آن مجبور به لغو دیدارهای روز یکشنبه در منطقه مرکزی HESSE شده، جایی که قرار است روز هشتم اکتبر انتخابات ایالتی برگزار شود. دولت آلمان افزود که دیدارهای شولتز برای هفته بعد تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

نخستین بار، روزنامه «فرانکفورتر راندشائو» درباره این حادثه اطلاع رسانی کرد. این روزنامه به نقل از «میشائیل روث» از نمایندگان برجسته حزب چپ میانه سوسیال دموکرات این حادثه را نقل کرده است. میشائیل روث، شولتز را به خانه خود در شهر هرینجن دعوت کرده و قرار بود روز یکشنبه با وی درباره انتخابات آتی صحبت کند.

اولاف شولتز از دسامبر 2021، به عنوان صدر اعظم آلمان فعالیت می‌کند. وی پیش از آن، وزیر اقتصاد و وزیر کار آلمان بوده و مدتی نیز شهردار هامبورگ بوده است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها