هنیه: طوفان از غزه به همه جا سرایت خواهد کرد

کد خبر: 1248517

علت اصلی آغاز این عملیات تاریخی و حماسی، تجاوزات جنایتکارانه صهینونیست‌ها در مسجد الاقصی بوده که در روزهای اخیر به اوج خود رسیده بود.

هنیه: طوفان از غزه به همه جا سرایت خواهد کرد

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به حملات گسترده مقاومت به اراضی اشغالی فلسطین، اعلام کرد این طوفان از غزه آغاز شده و به تمام نقاط سرایت خواهد کرد.

 «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، صبح امروز (شنبه)، به دنبال حملات گسترده گروه‌های مقاومت به اراضی اشغالی به صهیونیست‌ها هشدار داد.

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: «تحت عنوان طوفان الاقصی که برادر ابوخالد الضیف فرمانده کل [کتائب القسام] اعلام کرد، در دفاع از محل عروج پیامبر -مسجد الاقصی- وارد نبرد شرافت، مقاومت و کرامت شده‌ایم».

اسماعیل هنیه اضافه کرد: «این طوفان از غزه آغاز شده و به کرانه باختری و خارج از کشور و تمام مکانی که مردم و امت ما در آن حضور دارند، سرایت خواهد کرد».

هنیه در ادامه با تاریخی و حماسی خواندن این عملیات، اشاره کرد علت اصلی آغاز عملیات، تجاوزات جنایتکارانه صهینونیست‌ها در مسجد الاقصی بوده که در روزهای اخیر به اوج خود رسیده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین، صبح امروز، در عملیاتی غافلگیرانه اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار دادند.

همزمان با این حمله، رزمندگان حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

به دنبال این عملیات همچنین دیگر گروه‌های مقاومت حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و خبر دادند شانه‌به‌شانه رزمندگان حماس خواهند جنگید.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد شمار افرادی که در شهرک‌های اطراف غزه به هلاکت رسیده‌اند، بسیار زیاد است.

بیمارستان «سوروکا» در جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد حدود ۸۰ مجروح به بیمارستان منتقل شده‌اند که وضعیت برخی از آن‌ها بسیار خطرناک است./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها