بیانیه «حزب الله» در محکومیت حمله به دفاتر شبکه‌های العالم و پرس تی وی در غزه

کد خبر: 1249958

«حزب‌الله» لبنان با محکوم کردن جنایات اشغالگران علیه مراکز و اصحاب رسانه در نوار غزه تأکید کرد که هیچ یک از این اقدامات تروریستی مانع از انتقال حقیقت و تصاویر جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در غزه نمی‌شود.

بیانیه «حزب الله» در محکومیت حمله به دفاتر شبکه‌های العالم و پرس تی وی در غزه

واحد روابط رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تخریب تعدادی از مراکز رسانه‌ای و مطبوعاتی در نوار غزه از جمله دفاترخبری شبکه های العالم و پرس تی وی، توسط اشغالگران صهیونیست و کشتار عامدانه اصحاب رسانه در حین انجام مأموریت حرفه‌ای و انسانی خود در انتقال واقعیت‌های جنایات رژیم اشغالگر در نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: هیچ یک از این اقدامات تروریستی و وحشیانه صهیونیست‌ها نه مانع از ادامه مأموریت اصحاب رسانه می‌شود و نه آنها را از ادامه انتشار حقایق جنایات و افشای قتل‌عام‌ها و تجاوزات فجیعی که اشغالگران علیه غیرنظامیان بی‌گناه مرتکب می‌شوند، بازمی‌دارد.

واحد روابط رسانه‌ای حزب‌الله تأکید کرد: ما با برادران خود در شبکه‌های العالم و پرس تی وی و همه همکاران محترم و عزیزمان که در سخت‌ترین و بدترین شرایط ایفای نقش می‌کنند صمیمانه ابراز همبستگی و همدردی می‌کنیم. ما همچنین مراتب تسلیت خود را به خاطر شهادت جمعی از خبرنگاران اعلام می‌کنیم و از خداوند متعال خواستار شفای عاجل مجروحان و سلامتی برای همه دست‌اندرکاران وفادار رسانه‌ای هستیم.

14020722000595_Test_NewPhotoFree

منابع فلسطینی تا کنون از شهادت ۹ خبرنگار و عکاس فلسطینی در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر دادند.

در این میان ۳ کودک به‌نام‌های «هادی، شام و علی» به‌همراه مادرشان «سلام میما» روزنامه‌نگار و پدرشان در نتیجه حمله هوایی اسرائیل که خانه‌شان را بر سرشان خراب کرد، شهید شدند./فارس

 ارتش لبنان شهادت یک خبرنگار در حمله ارتش رژیم صهیونیستی را تایید کرد

ارتش لبنان با انتشار بیانیه‌ای حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خودروی فعالان رسانه‌ای و به شهادت رسیدن یک خبرنگار را تایید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش لبنان امروز شنبه، ۱۴ اکتبر در بیانیه‌ای تایید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با شلیک موشک، خودروی فعالان رسانه‌ای را هدف قرار داده است.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، ارتش لبنان در بیانیه‌اش تایید کرد که این حمله صهیونیست‌ها، موجب به شهادت رسیدن یک خبرنگار و زخمی شدن ۵ تن دیگر شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها