گزارش تلفنی تل‌آویو به واشنگتن درباره حمله زمینی به نوار غزه

کد خبر: 1251863

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی بامداد سه‌شنبه بار دیگر به‌صورت تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفتگو کرد.

گزارش تلفنی تل‌آویو به واشنگتن درباره حمله زمینی به نوار غزه

 وزیر جنگ اسرائیل در تماس با وزیر دفاع آمریکا درباره حملات جنایتکارانه به نوار غزه و تدارک انجام حمله زمینی به این منطقه گزارش داد.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی بامداد سه‌شنبه بار دیگر به‌صورت تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا گفتگو کرد. گالانت در این تماس تلفنی درباره حملات جنایتکارانه به نوار غزه و تدارکات برای انجام حمله زمینی به این منطقه، به آستین گزارش داد.

پنتاگون طی بیانیه‌ای مدعی شد که وزیر دفاع آمریکا بر اهمیت اجازه دادن تل‌آویو به ورود کمک‌های انسانی به نوار غزه و حفاظت از غیرنظامیان فلسطینی تاکید کرده است.

در این بیانیه آمده است: «دو وزیر درباره تداوم حمایت‌های امنیتی آمریکا [از اسرائیل] و اقدامات پنتاگون برای جلوگیری از ورود بازیگران دولتی یا غیردولتی دیگر برای تشدید این جنگ صحبت کردند».

از سوی دیگر، «جان کربی» سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید با تاکید غیرمستقیم بر لزوم ادامه داشتن کشتار مردم نوار غزه توسط رژیم موقت صهیونیستی، ادعا کرد که تل‌آویو حق دفاع از خود و هدف قرار دادن سران حماس را دارد.

بعد از اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت حماس علیه رژیم تروریست صهیونیستی در تاریخ هفتم اکتبر که منجر به هلاکت حداقل ۱۵۰۰ صهیونیست و زخمی شدن نزدیک به ۵۰۰۰ نفر از آنها شد، کابینه رژیم اشغالگر قدس دستور آغاز حملات گسترده به نوار غزه را صادر کرد. طبق آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، تعداد قربانیان تجاوزات همه‌جانبه رژیم صهیونیستی به مردم در نوار غزه و کرانه باختری به بیش از ۵ هزار شهید و حدود ۱۵ هزار مجروح رسیده است./ فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها