کشته شدن دو نیروی ارتش رژیم صهیونیستی در رویارویی با مقاومت در شمال نوار غزه

کد خبر: 1253448

دو نیروی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان رویارویی با مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه کشته شدند.

کشته شدن دو نیروی ارتش رژیم صهیونیستی در رویارویی با مقاومت در شمال نوار غزه

دو نیروی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان رویارویی با مقاومت فلسطین در شمال نوار غزه کشته شدند.

 به نقل از رسانه های عربی، ارتش رژیم صهیونیستی علاوه بر اذعان به کشته شدن این دو نیروی خود اعلام کرد شمار دیگری از نیروهایش نیز در رویارویی با مقاومت فلسطین زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی چند ساعت پیش اعلام کرده بود نیروهایش در شمال غزه با مقاومت شدید مجاهدان فلسطینی مواجه شده اند و درگیری های شدیدی در این منطقه در حال روی دادن است.

در تحولی مرتبط، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کردند نیروهایش، خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را که از منطقه حجر الدیک در شرق استان وسط غزه را در یک کمین دقیق هدف قرار دادند.

گردان های قسام افزودند که در این عملیات، سه خودروی نظامی صهیونیست ها را در منطقه حجر الدیک با موشک های "یاسین ۱۰۵" و همچنین یک خودروی نظامی دیگر را هدف قرار دادند.

بنا به اعلام قسام، خودروی نظامی چهارم صهیونیست ها نیز که برای کمک به سه خودروی در حال سوختن آنها وارد منطقه شده بود هدف نیروهای مقاومت قرار گرفت.

گردان های عزالدین قسام تأکید کردند نیروهایشان پس از هدف قرار دادن صهیونیست ها با خمپاره در یک کمین، بدون هیچ گونه خسارتی از منطقه مذکور عقب نشینی کردند.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و پنجمین روز خود شده که خبرها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها