ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر ترور فرمانده حماس /حمله به 150 هدف زیرزمینی غزه

کد خبر: 1252601

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز با انتشار ویدئویی مدعی شد که عصام ابو رکبه فرمانده سامانه دفاع هوایی جنبش حماس را ترور کرده است جنبش حماس تاکنون درباره این ادعای رژیم صهیونسیتی اظهار نظری نکرده است

 ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر ترور فرمانده حماس /حمله به 150 هدف زیرزمینی غزه

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز جزئیات جدیدی از حملات گسترده شب گذشته به نوار غزه منتشر کرد و مدعی حمله به 150 هدف زیرزمینی غزه و شهادت فرمانده پدافند هوایی حماس شد.

ارتش رژیم صهیونیستی که شب گذشته حملات هوایی گسترده‌ای را علیه نوار غزه انجام داد به نحوی که شبکه رادیو ارتش اسرائیل، این حملات را بی‌سابقه توصیف کرد، امروز (شنبه، ۲۸ اکتبر) در بیست‌ودومین روز جنگ علیه غزه، جزئیاتی در خصوص این حمله ارائه کرد.

در حالی که شب گذشته منابع رسانه‌ای از تسریع روند مذاکرات برای آتش‌بس در غزه سخن می‌گفتند، ارتش رژیم اشغالگر به حملات خود علیه نوار غزه تشدید بخشید و امروز ادعا کرد: «با ۱۰۰ جنگنده، به ۱۵۰ هدف زیرزمینی در شمال غزه ازجمله تونل‌های جنگجویان جنبش حماس حمله کردیم. شماری از نیروهای این جنبش از بین رفتند و مقرهای نظامی و زیرساخت های زیرزمینی این جنبش از بین رفت.

شبکه خبری «المیادین» نیز گزارش داد که اشغالگران صهیونیست در حملات هوایی شب گذشته خود به غزه از سلاح‌های پیشرفته ضد استحکامات استفاده کردند.

ارتش رژیم اشغالگر امروز همچنین از شهادت «علی ابورکبه» از رهبران مهم حماس و فرمانده سامانه دفاع هوایی و حملات پهپادی جنبش حماس خبر داد.

«افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی طی پستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) مدعی شد که ارتش رژیم موقت و دستگاه امنیت عمومی (شاباک)، شب گذشته موفق به «پاکسازی» این فرمانده حماس شده است.  وی مسؤول اداره سامانه‌های پهپادی و پاراگلایدری، شناسایی هوایی و پدافند هوایی حماس بود.

وی همچنین ادعا کرد که ابورکبه، در انجام حملات هفتم اکتبر جاری علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین و پایگاه‌های نظامی اطراف نوار غزه و نفوذ رزمندگان حماس با پاراگلایدر و حملات پهپادی علیه مواضع ارتش اشغالگر نقض مهمی داشت.

در واکنش به حملات گسترده شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه، نیروهای مقاومت نیز مناطق زیادی را در عمق فلسطین اشغالی هدف حملات راکتی قرار دادند.

و  در پی این حملات، آژیرهای خطر در تل‌آویو، عسقلان، زیکیم، الرمله و چند شهرک اسرائیلی به صدا درآمد./ فارس

 

حجم ویدیو: 775.65K | مدت زمان ویدیو: 00:00:09 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها