اعتراف لاپید: اسرائیل نه جای امنی است و نه در جنگ پیروز می‌شود

کد خبر: 1254425

رهبر مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در سخنانی اذعان کرد «اسرائیل نه جای امنی است و نه یک کشور اخلاقی و نه یک قدرت منطقه‌ای و در جنگ هم پیروز نمی‌شود».

اعتراف لاپید: اسرائیل نه جای امنی است و نه در جنگ پیروز می‌شود

«یائیر لاپید» که تا چند ماه پیش نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده و هم اکنون رهبر مخالفان کابینه است در سخنانی اذعان کرد «اسرائیل نه جای امنی است و نه یک کشور اخلاقی و نه یک قدرت منطقه‌ای و در جنگ هم پیروز نمی‌شود».

انتقادها از رژیم صهیونیستی پس از سخنان «عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی درباره بمباران اتمی نوار غزه به شدت افزایش یافته است.

الیاهو صبح امروز یکشنبه با حضور در برنامه تلویزیونی «کول براما» گفت، «ارتش اسرائیل ضربات قدرتمندی به حماس میزند. اما این صددرصد همان شیوه‌ای است که من میخواهم؟ خیر. شاید ۶۰ درصدش باشد».

به گزارش «یدیعوت آحارونوت»، الیاهو در پاسخ مجری که پرسید، چه چیزی انتظار دارید آیا انتظار بمب اتم دارید، با بیان اینکه «در غزه کسی نداریم که دخیل نباشد»، گفت: این هم یکی از راه‌هاست. راه دیگر مطمئن شدن از چیزی است که برای ما مهم است. آنها از مرگ نمیترسند پس این کاری نمیکند برای آنها. باید بفهمیم چه چیزی آنها (مردم غزه) را میشکند... ما با اخلاق من‌درآوردی، بازدارندگی ارتش دفاعی اسرائیل را شکسته‌ایم».

پیشتر موشه ویگلین عضو سابق پارلمان رژیم موقت نیز خواستار استفاده از بمب اتم علیه غزه شده بود. او با عنوان کردن «انتقام خشن» در توییتی نوشته بود: موشک اریخا! موشک اریخا. هشدار راهبردی. قبل از فکر کردن به وارد کردن نیروها[ی زمینی به غزه]. سلاح روز قیامت. این نظر من است.

موشک اریخا، موشکی قاره پیماست که قابلیت حمل کلاهک اتمی دارد و برد آن حدود ۶۵۰۰ کیلومتر است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها