گزافه گویی «نتانیاهو» درباره ایران و حزب الله

کد خبر: 1250461

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بحبوحه نبرد نیروهای حماس با این رژیم و غافلگیر شدن صهیونیست‌ها به گزافه گویی علیه ایران و حزب الله پرداخت.

گزافه گویی «نتانیاهو» درباره ایران و حزب الله

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه بعد از ظهر در گزافه گویی در کنست علیه ایران و حزب الله لبنان صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم ) اسرائیل در سخنرانی در کنست گفت: ایران و حزب الله ما را در شمال آزمایش نکنند.»

نتانیاهو  در سخنان خود گفت که جهان باید برای شکست حماس متحد شود. نخست وزیر رژیم صهیونیستی چندی قبل نیز مدعی شد که خاورمیانه را تغییر خواهد داد.  نتانیاهو مدعی شد:«ما در میانه کارزار هستیم و تازه شروع کرده‌ایم. ما خاورمیانه را تغییر می‌دهیم.»

 این در حالی است که یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به توان موشکی حزب الله لبنان اشاره کرد. به گزارش منابع خبری، یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه گفت: «۱۳۰ هزار تیر موشک و راکت حزب الله اسرائیل را تهدید می‌کند.»

«یاکوف آمیدرور» مشاور امنیت داخلی سابق «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز اخیرا گفت: «این یک شکست بزرگ است. این عملیات در واقع ثابت می‌کند توانایی‌های (اطلاعاتی) در غزه خوب نبود». او از توضیح در خصوص این شکست امتناع کرد اما گفت «بعد از فرو نشستن گرد و غبار باید درس گرفت».

عملیات مقاومت فلسطین تحت عنوان «طوفان الاقصی»، شنبه گذشته آغاز شد و همچنان ادامه دارد. طی این عملیات ۱۵۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.

«بروس هافمن» تحلیلگر ارشد اندیشکده آمریکایی «شورای روابط خارجی» نیز در تحلیلی در زمینه توان موشکی حزب الله لبنان نوشت: «در سال ۲۰۰۶، حزب الله زرادخانه‌ای از ۱۵ هزار موشک در اختیار داشت. امروزه ۱۰ برابر این عدد را داراست. خطر یک جنگ دو جبهه یا شاید سه جبهه در صورت بروز خشونت در کرانه باختری، اسرائیل را تهدید می‌کند.»/فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها