حملات پهپادی و توپخانه‌ای حزب‌الله به اهداف صهیونیستی

کد خبر: 1257398

حزب‌الله لبنان از حملات جدید پهپادی و توپخانه‌ای به پایگاه‌های صهیونیستی خبر داد و رسانه‌های عبری نیز به موفقیت‌ این حملات اذغان کردند.


حملات پهپادی و توپخانه‌ای حزب‌الله به اهداف صهیونیستی

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «رزمندگان مقاومت لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم و شجاع غزه، امروز(دوشنبه) با سه پهپاد مواضع نظامیان صهیونیست در نزدیکی منطقه کریات شمونه را هدف قرار دادند».

در این بیانیه آمده است که در این حملات مستقیم، صهیونیست‌ها تلفات دادند.

حزب الله در بیانیه جداگانه دیگری نیز اعلام کرد امروز مراکز استقرار نظامیان صهیونیست در غرب کریات شمونه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

بر اساس این بیانیه، در این حملات نیز نظامیان صهیونیست تلفات دادند.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که سه پهپاد که از خاک لبنان وارد حریم فلسطین اشغالی شدند، اهداف خود را در نزدیکی پایگاه ارتش اسرائیل در مرزهای شمالی مورد اصابت قرار دادند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که رادارهای ارتش اسرائیل نتوانستند پهپادهای هجومی حزب الله لبنان را رهگیری کنند و این پهپادها با موفقیت اهداف خود را مورد اصابت قرار دادند.

صبح امروز نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: زرمندگان ما پادگان «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا در لبنان را با سلاح‌های مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

 در این بیانیه آمده است: این حمله در حمایت از ملت ثابت قدم و پایدار فلسطین در غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن‌ها انجام شد.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که سه موشک به سمت پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در المالکیه در مقابل شهر عترون در جنوب لبنان شلیک شد.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد که تجمع نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی در مجاورت مقر الضهیره را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داد و این گلوله‌ها به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

رسانه‌ نظامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: «مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، امروز با گلوله‌های توپخانه یک تجمع پیاده نظام اسرائیلی را در مثلث طیحات هدف قرار دادند که مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

رسانه‌ نظامی حزب‌الله همچنین اعلام کرد: «مبارزان مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه‌شان، صبح امروز، دوشنبه بار دیگر مقر نظامی برانیت مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ را با دو موشک برکان هدف قرار دادند». ​/ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها