گانتز: رویدادهای اخیر غزه در بیروت تکرار شود

کد خبر: 1257934

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه در نشستی خبری با ادعای اینکه مصمم به ادامه جنگ ضد حماس در نوار غزه هستیم، مدعی شد: ممکن است که رویدادهای اخیر نوار غزه در پایتخت لبنان تکرار شود.

گانتز: رویدادهای اخیر غزه در بیروت تکرار شود

 شبکه خبری «الجزیره» قطر شامگاه چهارشنبه در پایگاه اینترنتی خود نوشت که «بنی گانتز»، عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی در رابطه با موافقت کابینه این رژیم با «آتش بس موقت» با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، اظهار داشت: دیروز تصمیم دشوار و سرنوشت سازی گرفتیم و من اطمینان دارم که تصمیم درستی است.

این مقام صهیونیست ضمن تاکید بر اینکه متعهد هستند تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا افراد تحت اسارت جنبش حماس را به خانواده‌هایشان بازگردانند، همچنین تصریح کرد: ما مصمم به ادامه جنگ و پیروزی در آن بر حماس هستیم.

گانتز با بیان اینکه سربازان رژیم صهیونیستی در عمق نوار غزه و در تمامی نقاط رویارویی در حال نبرد هستند، افزود: آنچه برای غزه روی داد ممکن است برای بیروت نیز روی دهد و هر گونه حمله به ما، بدون پاسخ نخواهد ماند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی از شامگاه ۲۷ اکتبر گذشته (۵ آبان ۱۴۰۲) یورش زمینی گسترده به نوار غزه را آغاز کرده در حالی که حمل‌های مرگبار آن به این نوار در واکنش به عملیات غافلگیرانه ۷ اکتبر (۱۵ مهر) گردان‌های شهید «عزالدین قسام»، شاخه نظامی جنبش حماس در سرزمین‌های اشغالی تحت عنوان «طوفان الاقصی» نیز برای چهل و هشتمین روز پیاپی ادامه دارد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها