حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یونیفل

کد خبر: 1258340

نیروهای یونیفل در مرز لبنان با فلسطین اشغالی از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به یک خودرو آنها در نزدیکی شهرک عیترون در جنوب لبنان خبر دادند.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یونیفل

نیروهای یونیفل در مرز لبنان با فلسطین اشغالی از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به یک خودرو آنها در نزدیکی شهرک عیترون در جنوب لبنان خبر دادند.

به نقل از المیادین، نیروهای یونیفل در مرز لبنان با فلسطین اشغالی از حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به یک خودرو آنها در نزدیکی شهرک عیترون در جنوب لبنان خبر دادند.

نیروهای یونیفل اعلام کردند: گشتی ما در حومه عیترون امروز هدف تیراندازی ارتش اسرائیل قرار گرفت.

در بیانیه نیروهای یونفیل مستقر در جنوب لبنان آمده است: یکی از خودورهای نیروهای ما آسیب دیدند اما آسیبی به نیروهای ما وارد نشد.

یونیفل بیان کرد: ما حمله به نیروهای حافظ صلح که شبانه روز در راستای ممانعت از تنش و بازگشت ثبات در جنوب حرکت می‌کنند را محکوم می‌کنیم./مهر

اظهارات اسرای صهیونیست درباره رفتار انسانی مقاومت فلسطین

شماری از اسرای صهیونیست آزاد شده از سوی جنبش حماس به رفتار انسانی نیروهای مقاومت با آنها در طول دوران اسارت اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، شماری از اسرای صهیونیست آزاد شده از سوی جنبش حماس به رفتار انسانی نیروهای مقاومت با آنها در طول دوران اسارت اذعان کردند.

اسرای صهیونیست که به تازگی از سوی مقاومت فلسطین آزاد شده اند، در گفتگو با وبگاه صهیونیستی واللا عنوان کردند: ما مورد هیچ گونه حمله و یا ضرب و شتم در طول دوران اسارت قرار نگرفتیم.

وی افزود: نیروهای فلسطینی در غزه با ما رفتاری انسانی داشتند و هرگز آنچه در تصورات خود درباره آنها در ذهن داشتیم را مشاهده نکردیم و آن گونه که قبلاً گمان می‌کردیم، دچار رعب و وحشت نشدیم.

اسرای صهیونیست اذعان کرده اند که از همان لحظات نخست اسارت، تعامل و رفتاری کاملاً انسانی با آن‌ها شده و به هیچ وجه در غزه مورد آزار و اذیت و بی‌احترامی قرار نگرفته اند.

گفتنی است مقاومت فلسطین اخیراً در ادامه ناکامی‌های نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، اشغالگران را مجبور به پذیرش توافق آتش بس موقت کرد که طی آن در برابر آزادی هر یک اسیر فلسطینی، سه اسیر صهیونیست آزاد می‌شوند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها