بمباران مناطق مسکونی غزه

کد خبر: 1259618

منابع رسانه ای بعد از ظهر امروز (شنبه) از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه در پاسخ به از سرگیری تجاوز به این باریکه خبر دادند.

بمباران مناطق مسکونی غزه

منابع رسانه ای بعد از ظهر امروز (شنبه) از حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه در پاسخ به از سرگیری تجاوز به این باریکه خبر دادند.

به نقل از شبکه خبری المیادین، آژیرهای خطر در چند شهرک مجاور نوار غزه؛ از جمله شهرک‌های «ماگین»، «نیر عوز» و «عین هبسور» به صدا درآمده است.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد: محل تجمع نظامیان ارتش رژیم اشغالگر در شرق شهرک «ماگین» را با راکت هدف قرار دادیم.

همچنین گردان های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در «کیسوفیم» را راکت باران کرده است.

همزمان منابع رسانه ای فلسطین اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی چند برج در شهر «حمد» در غرب خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کرد.

خبرنگار المیادین در مرکز نوار غزه نیز اعلام کرد که در پی مقاومت دلاورانه رزمندگان فلسطین، نظامیان رژیم اشغالگر در نفوذ به محله «الزیتون» در غزه ناکام ماندند.

همچنین تلویزیون فلسطین گزارش داد: در اثر بمباران ساختمانی در اردوگاه جبالیا که آوارگان در آن پناه گرفته بودند، بیش از ۱۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی صبح جمعه دهم آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه، بمباران مناطقی از این باریکه، از جمله خان یونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید کرد.

به گزارش وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای دور جدید حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از دیروز تاکنون به ۲۰۰ نفر رسیده است.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین، شمار زخمی ها نیز از دیروز تاکنون به بیش از 600 نفر رسیده است.

در همین حال، منابع خبری اعلام کردند که یک تصویربردار امروز در بمباران ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید که با احتساب وی، شمار شهدای رسانه از آغاز تجاوزگری این ارتش به نوار غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون به ۷۳ نفر رسید./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها