ارتش صهیونیست‌ها: ماموریت ما رسیدن به «السنوار» است

کد خبر: 1260659

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ماموریت ما رسیدن به «یحیی السنوار» و کشتن وی بوده است اما او بر روی زمین نیست و زیر زمین قرار دارد.

ارتش صهیونیست‌ها: ماموریت ما رسیدن به «السنوار» است

 «دانیال هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه مدعی شد که ارتش این رژیم به فرماندهی حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی حمله کرده است.

وی به حملات جنبش انصارالله یمن به شهر ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی نیز اشاره کرد و گفت: «هیچ خطری شهر ایلات را تهدید نمی‌کند و عملیات حوثی‌ها، اقدامی تروریستی با پیام ایران است».

هاگاری گفت: «آماده دفاع و حمله در تمامی جبهه‌ها هستیم و 138 نفر که در هفتم اکتبر (15 مهر) ربوده شده بودند، همچنان در نوار غزه هستند».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: «ماموریت ما رسیدن به "یحیی السنوار" (رهبر جنبش حماس در غزه) و کشتن وی است اما وی روی زمین نبوده و زیر زمین است اما تلاش داریم تا به وی رسیده و او را بکشیم».

وی اضافه کرد: «جنگ طی روزهای اندک به پایان نخواهد رسید و در حال تعمیق عملیات نظامی در خان‌یونس در جنوب غزه هستیم».

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی چند روز پیش نیز در کنفرانس خبری خود گفته بود که ارتش این رژیم شبانه روز دنبال «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه است.

«هرتزی هالوی»رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز اخیرا بار دیگر هدف نیروهای این رژیم را دست یافتن به یحیی السنوار عنوان کرده بود.

پیشتر نیز رسانه‌های اسرائیلی، «یحیی السنوار» را «بلای جان اسرائیلی‌ها» توصیف و تاکید کردند که «حماس موفق شده است، نشان دهد در شمال نوار غزه شکست نخورده است».

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردندو علاوه به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرد و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داد و برای مدتی برق و سوخت را به روی مردم غزه قطع کرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها