لفاظی‌های آمریکا در سازمان ملل علیه ایران

کد خبر: 1263536

نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعاهایی را در رابطه با حملات به نیروهای این کشور در سوریه علیه ایران مطرح کرد.

لفاظی‌های آمریکا در سازمان ملل علیه ایران

نماینده آمریکا در سازمان ملل ادعاهایی را در رابطه با حملات به نیروهای این کشور در سوریه علیه ایران مطرح کرد.

رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل در امور سیاسی در نشست شورای امنیت درباره خاورمیانه و سوریه ادعا کرد: درحالیکه واشنگتن خواهان آرامش در سوریه است، حملات گروه‌های شبه نظامی تحت حمایت ایران به نیروها و تاسیسات آمریکایی در عراق و سوریه را محکوم می‌کنیم.

وی ادامه داد: آمریکا در دفاع از خود به این حملات پاسخ داده است و مجددا تاکید می‌کنیم این حملات توسط گروه‌های همسو با ایران باید متوقف شود.

مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها نقش تهران در حملات گروه‌های مقاومت علیه نیروها و پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه را تکذیب کردند.

روز گذشته بار دیگر منابع خبری از هدف قرار گرفتن مواضع نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد عراق خبر دادند.

پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب عراق قرار دارد و بعد از تجاوز صهیونیست‌ها به غزه که با همدستی آمریکا صورت می‌گیرد، بارها هدف حمله قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی عراق بارها از هدف قرار دادن پایگاههای غیرقانونی اشغالگران آمریکایی در عراق و سوریه در پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار  غزه خبر دادند، جنایاتی که با چراغ سبز و حمایت و همدستی آشکار آمریکا همچنان ادامه دارد.

پیش از این گروه‌های مقاومت در عراق و یمن به رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند چنانچه حملات و جنگ علیه غزه را متوقف نکند، آن‌ها نیز عملیات خود علیه صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها را از سر خواهند گرفت./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها