دبیرکل سازمان همکاری شانگهای: از تلاش‌های ایران در مقابله با تروریسم حمایت می‌کنیم

کد خبر: 1266407

دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در پی انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه در کرمان ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان و مجروحان حادثه تاکید کرد که این سازمان از تلاش‌های دولت و ملت ایران برای مقابله با تروریسم و تامین امنیت ملی کشور حمایت می‌کند.


دبیرکل سازمان همکاری شانگهای: از تلاش‌های ایران در مقابله با تروریسم حمایت می‌کنیم

«ژانگ مینگ» دبیرکل سازمان همکاری شانگهای با انتشار پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان، وزیر امورخارجه ایران به حادثه تروریستی روز چهارشنبه در کرمان واکنش نشان داد.

وی در پیام خود آورده است: من از شنیدن خبر حمله تروریستی در شهر کرمان ایران که تلفات سنگینی بر جای گذاشته است، متأثر و شوکه شدم. من تسلیت و همدردی صمیمانه خود را با خانواده‌های قربانیان و مجروحان این حادثه ابراز و به‌طور جدی و محکم این اقدام تروریستی را محکوم می‌کنم.

ژانگ مینگ در ادامه پیام خود افزود: سازمان همکاری شانگهای قاطعانه در برابر تروریسم می‌ایستد و قویاً از تلاش‌های ملت و دولت ایران برای مقابله با تروریسم، حفظ ثبات ملی و حفاظت از جان مردم حمایت می‌کند.

دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در پایان این پیام خطاب به امیرعبداللهیان خاطر نشان کرد: خواهشمند است که جنابعالی مراتب احترام اینجانب را بپذیرید.

عصر روز چهارشنبه همزمان با مراسم چهارمین سالگرد سردار حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمانش، ۲ انفجار تروریستی به فاصله زمانی حدودا ۲۰ دقیقه‌ در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان رخ داد که تاکنون منجر به شهادت ۸۴ نفر و مجروح‌شدن حدود ۲۸۴ نفر شده است.

تاکنون سازمان ملل و کشورهای بیشماری، ازجمله روسیه، چین، انگلیس، سوریه، قطر، مصر، کره جنوبی، هند، امارات متحده عربی، برزیل، مکزیک و چهره‌های مذهبی-سیاسی عراق این انفجارها را محکوم کرده‌اند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها