واکنش نماینده مجلس به حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن

کد خبر: 1268102

عضو هیأت رئیسه مجلس با هشدار به آمریکا و هم‌پیمانان آن برای جلوگیری از به آشوب کشیدن منطقه، گفت: یمنی‌ها در یک جنگ اعتقادی به سر می‌برند و با چنین حملاتی دست از حمایت و کمک به برادران فلسطینی خود بر نمی‌دارند.

واکنش نماینده مجلس به حمله نظامی آمریکا و انگلیس به یمن

مجتبی یوسفی ، در واکنش به حملات نظامی شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن با بیش از صد موشک، ضمن محکوم کردن این اقدام، گفت: این روزها شاهد بی آبرویی و روسیاهی نهادهای بین المللی در جریان کشتار مردم مظلوم غزه و سکوت آنها در قبال شهادت بیش از 25 هزار نفر طی صد روز از سوی رژیم صهیونیستی هستیم که بسیاری از آنها را زنان و کودکان تشکیل می دادند و امروز علاوه بر آن شاهد حملات نظامی با هدف گسترش دامنه جنگ هستیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه تنها زبان زور می تواند مقابل خوی درنده آمریکا و کشورهای اروپایی از جمله انلگیس جوابگو باشد، اظهار کرد: به این کشورهای حقیر که جان انسان ها ارزشی برای آنها ندارد توصیه می کنیم به فکر کشور خود باشند و آتش جنگ را در منطقه شعله ور نکنند چرا که قطعا بازنده واقعی جنگ خواهند بود.

وی ادامه داد: زمانی آمریکایی ها آغازگر جنگ های نیابتی در منطقه بودند اما امروز طراحان آن جنگ ها از بین رفته اند در حالی که محور مقاومت، پایدار، مستحکم و قوی تر از قبل عمل می‌کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه قطعا ماجراجویی های آمریکا و هم پیمانان آن در منطقه بی پاسخ نمی ماند، خاطر نشان کرد: بهتر است منطقه را به آشوب نکشند چرا که یمنی ها در یک جنگ اعتقادی به سر می برند و بر این باورند که تا پای جان در کنار برادران فسلطینی خود می جنگند تا شهید شوند؛ آنها هیچگاه غزه را رها نمی کنند و چنین اقداماتی نمی تواند مانع حمایت و کمک به فلسطینیان شود./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها