طرح استیضاح نتانیاهو کلید خورد

کد خبر: 1269341

حزب کارگر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب اعلام کرد که روز دوشنبه آینده طرحی را برای استیضاح و پس گرفته شدن رأی اعتماد به کابینه بنیامین نتانیاهو ارائه می‌دهد.

طرح استیضاح نتانیاهو کلید خورد

حزب کارگر رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب اعلام کرد که روز دوشنبه آینده طرحی را برای استیضاح و پس گرفته شدن رأی اعتماد به کابینه بنیامین نتانیاهو ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری "سما" فلسطین این حزب رژیم صهیونیستی اعلام کرد که علت این اقدام آن است که دولت نتانیاهو گروگان‌های اسرائیلی را اولویت خود قرار نداده و تنها به منافع فاسد خود اهمیت می‌دهد.

پیش از این نیز شماری از رهبران اپوزیسیون نسبت به ناتوانی دولت رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن اسیران صهیونیست و پیروزی در برابر حماس، کابینه نتانیاهو را آماج انتقادهای شدید قرار داده بودند،

در همین راستا و به دنبال تشدید اختلافات بین مقامات صهیونیست درباره مدیریت پیامدهای جنگ غزه و ناکامی در دستیابی به اهداف تعیین شده، یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون این رژیم اخیرا با تأکید بر اینکه کابینه این رژیم صلاحیت مدیریت جنگ را ندارد تصریح کرد: بنیامین نتانیاهو صلاحیت ریاست کابینه و نخست وزیری را ندارد.

یائیر لاپید افزود: بنی گانتس، غازی ایزنکوت و جدعون ساعر باید از کابینه نتانیاهو خارج شوند؛ زیرا این کابینه صلاحیت مدیریت جنگ و نتانیاهو صلاحیت نخست وزیری و ریاست کابینه را ندارد.

نخست وزیر اسبق این رژیم تأکید کرد: سال ۲۰۲۴ کاملاً متفاوت خواهد بود، کسی که ما را چند دسته کرد و فاجعه به بار آورد، در سمتش باقی نخواهد ماند. افراط گرایان به خانه‌های خود باز خواهند گشت و نتانیاهو نیز به خانه‌اش باز خواهد گشت، از نو آغاز می‌کنیم.

لاپید همچنین گفت: ما باید از میان ویرانی که کابینه در سال ۲۰۲۳ رقم زد و اصلاح بزرگ در کابینه که در سال ۲۰۲۴ اتفاق می‌افتد، یکی را انتخاب کنیم، من می‌دانم «اسرائیلی‌ها» چه انتخابی خواهند کرد و شما هم می‌دانید.

وی پیشتر نیز در واکنش به حمله اعضای کابینه «بنیامین نتانیاهو» به ارتش این رژیم، خواستار انحلال کابینه شده بود./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها