حمله مجدد حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «رویسات العلم»

کد خبر: 1272890

حزب‌الله لبنان برای دومین بار در روز جاری موضع صهیونیستی «رویسات العلم» واقع در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داد.

حمله مجدد حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «رویسات العلم»

به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که ۲ عملیات جدید را علیه موضع‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۵۵ عصر امروز یکشنبه ۴ فوریه ۲۰۲۴ برای دومین بار موضع رویسات العلم واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

همچنین در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴ عصر امروز یکشنبه ۴ فوریه ۲۰۲۴ موضع زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آن را مورد اصابت قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در روز جاری ۴ عملیات دیگر را علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده بود و با احتساب این ۲ عملیات، شمار عملیات‌های روز جاری حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی به ۶ عملیات می‌رسد.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان امروز را یکی از سخت‌ترین روزهای جنگ در منطقه‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی عنوان کردند. این رسانه‌ها تاکید کردند که تنها در ۲ ساعت ۲۱ بار آژیر هشدار در الجلیل علیا به صدا درآمده است./مهر

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها