حمله حزب‌الله لبنان به سه پایگاه صهیونیستی

کد خبر: 1268787

حزب الله لبنان سه پایگاه نظامیان اشغالگر صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی را امروز (دوشنبه) هدف حملات موشکی قرار داد.

حمله حزب‌الله لبنان به سه پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان سه پایگاه نظامیان اشغالگر صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی را امروز (دوشنبه) هدف حملات موشکی قرار داد.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های لبنانی، رزمندگان حزب الله پایگاه های نظامی المطله، برکه ریشا و رامیم را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین در غزه و مقاومت آنها، در ساعت ۱۴ روز دوشنبه تجمع اشغالگران صهیونیست در پایگاه نظامی رامیم را با موشک هدف قرار دادند و موجب وارد آمدن خسارت جانی مستقیم به آنها شدند.

رسانه های لبنانی همچنین با انتشار اخباری از حمله موشکی رزمندگان مقاومت به ۲ پایگاه صهیونیستی المطله و برکه ریشه خبر داده بودند.

براساس این گزارش ها، مقاومت لبنان در حمله به پایگاه برکه الریشه از موشک برکات استفاده کرده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده که دشمن صهیونیستی توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات زیاد مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن صهیونیستی شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کردهاند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها