ممانعت تل‌آویو از ورود گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین

کد خبر: 1274425

منابع خبری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین اجازه ورود به سرزمین‌های اشغالی را نداد.


ممانعت تل‌آویو از ورود گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین

به نقل از الجزیره، مسئولان رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اجازه ندادند که «فرانچسکا آلبانیز»، گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین وارد سرزمین‌های اشغالی شود.

ساعاتی پیش، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به خطرات جدی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح که بیش از یک و نیم میلیون فلسطینی از شمال و مرکز غزه به آنجا پناه برده‌اند، هشدار داد.

محمود عباس بر لزوم مداخله جامعه بین‌المللی به ویژه دولت آمریکا برای ملزم کردن رژیم صهیونیستی به توقف جنگ غزه و توقف حمله به شهر رفح تأکید کرد و گفت: این حمله منجر به فاجعه انسانی و کشتارهای شنیعی می‌شود که هدف آن کوچاندن ملت فلسطین از سرزمین و وطن خود است و این تکرار نکبت سال‌های ۱۹۴۸ و ۱۹۶۷ است اما ما هرگز اجازه تکرار آن را نخواهیم داد.

شهر رفح از شب گذشته شاهد حملات خونین بوده است که ده‌ها شهید و زخمی بر جای گذاشته است. همچنین این شهر شاهد درگیری‌های شدید میان اعضای مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی است.

ارتش رژیم صهیونیستی بدون توجه به هشدارهای بین‌المللی نسبت به سرانجام حمله به این شهر که هزاران آواره به آنجا پناه برده‌اند، این شهر را هدف قرار داده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه و صبح دوشنبه حملات شدیدی را علیه آوارگان در نزدیکی مرزهای مصر و منازل مسکونی در رفح انجام دادند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها