اخبار غزه | کشتار هولناک در مرکز غزه/افزایش شمار شهیدان

کد خبر: 1275414

منابع خبری از افزایش شمار شهیدان و زخمی‌های جنایت جدید رژیم صهیونیستی در مرکز نوار غزه خبر می‌دهند.

اخبار غزه | کشتار هولناک در مرکز غزه/افزایش شمار شهیدان

به نقل از الجزیره، شمار شهیدان و زخمی‌های جنایت جدید ارتش رژیم صهیونیستی در مرکز نوار غزه و بمباران خانه‌های مسکونی این منطقه افزایش یافته است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که تاکنون شمار شهیدان این جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به ۴۰ نفر افزایش یافته است.

همچنین در نتیجه این حمله ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند. برخی منابع خبری شمار زخمی‌های این حمله‌ها را ۶۰ نفر اعلام کرده‌اند.

این در حالی است که کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۹ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. این وزارتخانه افزود که در حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۸۳ نفر شهید و ۱۲۵ نفر هم زخمی شده‌اند. در این بیانیه آمده است که شمار شهیدان غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته میلادی تاکنون به ۲۸۸۵۸ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۶۸۶۷۷ نفر رسیده است./مهر

هلاکت یک نظامی در پی عملیات ضدصهیونیستی «کریات ملاخی»

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ضدصهیونیستی روز گذشته در «کریات ملاخی» به هلاکت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جریان عملیات ضدصهیونیستی روز گذشته در «کریات ملاخی» یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده است.

این شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی بیان کرد که این نظامیِ به هلاکت‌رسیده در تیراندازی تقاطع «رام»، از نظامیان ذخیره ارتش رزیم صهیونیستی است.

گفتنی است روز گذشته منابع خبری از تیراندازی در کریات ملاخی در اراضی اشغالی خبر دادند. منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بر اثر تیراندازی در ایستگاه اتوبوس در شمال کریات ملاخی در شرق اشدود، ۳ صهیونیست کشته شده و شماری دیگر نیز زخمی شده‌اند. این منابع اعلام کردند که ۵ نفر نیز زخمی شده‌اند که حال ۴ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

۸ شهید و ده‌ها زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن چند خانه مسکونی در منطقه‌های مختلف بخش مرکزی نوار غزه ۸ فلسطینی را به شهادت رساندند و ده‌ها نفر دیگر را نیز زخمی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه و به شهادت‌رسیدن و زخمی‌شدن فلسطینیان در پی این حمله‌ها همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که در نتیجه حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به ۵ خانه مسکونی در منطقه‌های مختلف بخش مرکزی نوار غزه ۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

همچنین بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در شهرک «الزوایده» در مرکز نوار غزه ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

علاوه بر این شهرک «المغرافه» و اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

جنوب شهر غزه نیز به شدت از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار داده شد و صدای انفجارهایی پیاپی در این منطقه به گوش رسیده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۹ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است. این وزارتخانه افزود که در حملات ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۸۳ نفر شهید و ۱۲۵ نفر هم زخمی شده‌اند. در این بیانیه آمده است که شمار شهیدان غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته میلادی تاکنون به ۲۸۸۵۸ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۶۸۶۷۷ نفر رسیده است.

کشتار هولناک در مرکز غزه

منابع فلسطینی از ارتکاب کشتار هولناک در مناطق مرکزی غزه و هدف قرار گرفتن منازل آوارگان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار الجزیره اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌ای را در شهرک الزوایده در مرکز نوار غزه بمباران کردند که بر اثر آن دو فلسطینی شهید و شماری هم زخمی شدند

بمباران مناطق مختلف غزه همچنان ادامه دارد و بر اثر آن شماری شهید و زخمی شده‌اند.

بر اثر هدف قرار گرفتن منزلی در دیرالبلح در مرکز غزه که دقایقی قبل انجام گرفت شماری زخمی شدند.

همچنین شماری از مجروحان به بیمارستان شهدا الاقصی منتقل شده‌اند.

بر اثر بمباران مناطق النصیرات، دیرالبلح و الزایده در مرکز غزه ۶ نفر به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی از شهادت یک کودک فلسطینی در حمله‌های جنایتکارانه رزیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه خبر دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها