عملیات ویژه حزب‌الله با ۴ پهپاد انتحاری علیه مقر موشکی رژیم صهیونیستی

کد خبر: 1279959

حزب‌الله لبنان در یک عملیات ویژه مقر پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی را با ۴ پهپاد انتحاری هدف قرار داد.

عملیات ویژه حزب‌الله با ۴ پهپاد انتحاری علیه مقر موشکی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد: رزمندگان مقاومت امروز دوشنبه توانستند سه پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دهند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم مقاوم نوار غزه و پشتیبانی مقاومت شجاع و شریف آن امروز دوشنبه مقر پدافند هوایی و موشکی ارتش اسرائیل را در پادگان «کیلع» با چهار پهپاد انتحاری هدف قرار دادند و پهپادها مستقیماً به اهداف اصابت کردند.

حزب‌الله لبنان همچنین در بیانیه اول خود اعلام کرد: رزمندگان مقاومت امروز پایگاه «جل العلام» رژیم اسرائیل را با سلاح مناسب هدف قرار دادند و تلفاتی بر دشمن وارد کردند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه سوم خود آورده است: رزمندگان مقاومت، امروز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در «تله الطیحات» با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و تلفاتی بر دشمن وارد کردند.

ازآن‌جا که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه افزایش یافته است و در این تجاوز آشکار رژیم اسرائیل اقدام به نسل‌کشی می‌کند، مقاومت‌ اسلامی لبنان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام به حملات پهپادی، راکتی و موشکی به پایگاه‌های رژیم اسرائیل می‌کند و با افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حملات مقاومت نیز افزایش می‌یابد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها