حمله موشکی «القسام» به تل‌آویو

کد خبر: 1293399

گردان‌های القسام حماس اعلام کرد که در واکنش به جنایت‌های رژیم اسرائیل در حق غیرنظامیان، شهر تل آویو اشغالی را با موشک‌ هدف قرار داده است.

حمله موشکی «القسام» به تل‌آویو

گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که شهر تل‌اویو را با تعداد زیادی موشک هدف قرار داده است.

همزمان با اعلام این خبر، رسانه های رژیم اسرائیل گزارش دادند که سامانه های هشدار شلیک موشک و راکت در شهر تل‌اویو و حومه آن فعال شده است و 15 مورد صدای انفجار در منطقه تل‌آ‌ویو به گوش رسیده است.

گردان‌های عزالدین قسام , تل‌آویو , نوار غزه , گردان‌های عزالدین قسام , تل‌آویو , نوار غزه , 

گردان‌های القسام گفته که این عملیات را در واکنش به جنایت‌های رژیم اسرائیل علیه غیرنظامیان انجام داده است که بنا به اعلام وزارت بهداشت نوار غزه، رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 46 نفر شهید و 130 نفر دیگر هم مجروح شدند که شمار همه شهدای غزه به  35 هزارو 903 نفر تا به امروز ( روز 233 جنگ) رسیده است.

واکنش‌‌ها به حمله موشکی مقاومت به تل‌آویو

رسانه‌های رژیم اسرائیل در واکنش به انفجارهای تل‌اویو گزارش دادند که منطقه بزرگ تل‌آویو از چهار ماه پیش به این طرف هدف حملات موشکی از غزه قرار نگرفته بود.

کانال 12 رژیم اسرائیل نیز گزارش داد که تل‌آویو از جنوب غزه، یعنی از رفح هدف قرار گرفته است که بنا به نوشته روزنامه یدیعوت آحارونوت، انفجارها در همه مناطق فلسطین اشغالی شنیده است.

رادیو ارتش اسرائیل هم گزارش داد که 12 موشک از رفح، جایی در جنوب غزه به «قلب اسرائیل» شلیک شده است.

هنوز از انگیزه مقاومت فلسطین در غزه، از حمله موشکی آن‌ هم از رفح به سمت اسرائیل خبری یا واکنشی منتشر نشده است و این عملیات بعد از عملیات دیروز گردان‌های القسام حماس که منجر به اسارت تعدادی از نظامیان صهیونیست شده است، حائز اهمیت است.

همه عملیات‌های امروز القسام در نوار غزه

گردان‌های القسام امروز چندین عملیات در نوار غزه انجام داد و موفق شد تجمعات نظامیان رژیم اسرائیل را هدف قرار داده و چندین دستگاه تانک،‌ بولدوزر و نفربر رژیم صهیونیستی را منهدم کند.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) امروز یکشنبه چندین عملیات در نوار غزه انجام داد و موفق شد تجمعات نظامیان رژیم اسرائیل را هدف قرار داده و چندین دستگاه تانک،‌ بولدوزر و نفربر زرهی رژیم صهیونیستی را منهدم کند.

 گردان های القسام اعلام کرد که در بلوک 2 و خیابان داخل اردوگاه جبالیا، واقع در شمال غزه، پنج دستگاه تانک و دو دستگاه بولدوزر و یک نفربر زرهی ارتش رژیم اسرائیل را هدف قرار داده است.

مقاومت فلسطین همچنین اعلام کرد که استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور «نتساریم» در جنوب شهر غزه با راکت  کوتاه برد کالیبر 114 میلیمتری «رجوم» هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام، صبح امروز اعلام کرد، رزمندگان مقاومت نظامیان رژیم صهیونیستی را در محله القصاصیب در اردوگاه جبالیا واقع در شمال غزه با خمپاره کالیبر سنگین درهم کوبیده است.

شاخه نظامی جنبش حماس همچنین خبر داد که یک دستگاه تانک مرکاوای 4 ارتش رژیم اسرائیل با راکت آر.پی.جی 105 در شمال نوار غزه منهدم شده است.

ابوعبیده، سخنگوی القسام بامداد امروز اعلام کرد که نیروهای مقاومت موفق شده‌اند در جبالیا واقع در شمال غزه شماری از نظامیان صهیونیست را به کمینی کشانده، و برخی از آن‌ها را به هلاکت رسانده و برخی را نیز مجروح کرده و تعدادی را نیز به اسارت بگیرند.

 گردان‌های شهدای الاقصی نیز به نوبه خود اعلام کرد که در طی 24 ساعت گذشته 13 عملیات جهادی  علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در نوار غزه و شهر جنین در کرانه باختری انجام داده است./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها