داعشی‌ها از شهر «البوکمال» می‌گریزند

کد خبر: 740017

پیشروی های ارتش سوریه و متحدانش در استان دیرالزور و نزدیک شدن آنها به شهر البوکمال سبب وحشت تکفیری ها و فرار آنها شده است.

خبرگزاری مهر: ارتش سوریه با حمایت نیروی هوایی عملیات گسترده ای را ضد مواضع و استحکامات داعش را در شهر دیرالزور و حومه جنوب شرقی در محور شهر البوکمال آخرین مرکز داعش در این استان انجام دادند.

منابع سوری اعلام کردند: نیروهای ارتش سوریه در حویجه صکر و محله الصناعه مواضع داعش را زیر آتش قرار دادند. یگانهای توپخانه و جنگنده های سوری مواضع داعش را در شیخ یاسین، سوق الهال، خیابان سینما فواد، الحویقه، الجبیله، الرشدیه، العمال و کنامات هدف قرار دادند. در این عملیات تلفات سنگینی به تکفیری ها وارد شد و استحکامات و مواضع داعش منهدم شد.

در حومه جنوب شرقی در محور شهر البوکمال جنگنده های ارتش سوریه در العشاره و القوریه در جنوب شرق المیادین هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری از تکفیری ها از جمله محمد جاسم العران ملقب به الشلصتو یکی از سرکرده های داعش به هلاکت رسیدند.

این درحالی است که ارتش سوریه و متحدانش روز گذشته بر شهرک خشام در حومه شمال شرقی دیرالروز مسلط شده بودند.

در همین حال وحشت داعشی ها را در شهر البوکمال در نتیجه پیشروی های ارتش سوریه و متحدانش فرا گرفته است و تکفیری ها به بازداشت گسترده ساکنان و افزایش جنایت ضد ساکنان شهر البوکمال روی آورده اند.

بر اثر وحشت داعشی ها از پیشروهای ارتش سوریه و متحدانش، بسیاری از تکفیری ها فرار کرده اند که از جمله آنها «ابولطیب الادلبی» از سرکرده های داعش در دیرالزور با ۵ سرکرده دیگر، یکروز پس از فرار ۵۰ تروریست داعشی با خانواده هایشان از البوکمال است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها