سفر عبدالفتاح السیسی به عمان به زمان دیگری موکول شد

کد خبر: 752185

یک روزنامه مصری گزارش داد که در پی حادثه تروریستی العریش، رئیس جمهوری این کشور سفر خود را به عمان به زمان دیگری موکول کرده است.

سفر عبدالفتاح السیسی به عمان به زمان دیگری موکول شد

خبرگزاری مهر: عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر که قرار بود فردا راهی عمان شود، در پی حادثه تروریستی منطقه «بئر العبد» در شمال سیناء، سفر خود را به زمان دیگری موکول کرد.

در پی حمله تروریستی به مسجد الروضه در شهر العریش در شمال سیناء دست کم ۳۰۵ نمازگزار مصری از جمله ۲۷ کودک جان خود را از دست داده و ۱۲۸ تن دیگر زخمی شدند.

رئیس جمهوری مصر روز گذشته در پی این حادثه جلسه ای امنیتی با حضور وزرای دفاع و کشور و رئیس سازمان اطلاعات مصر برگزار کرد و ریاست جمهوری مصر ۳ روز در این کشور عزای عمومی اعلام کرد.

عبدالفتاح السیسی همچنین در سخنانی پس از این حادثه به مردم این کشور وعده داد که نیروهای امنیتی و ارتش مصر انتقام این حادثه را از تروریست ها خواهند گرفت.

قرار بود عبدالفتاح السیسی در سفر به عمان ضمن دیدار با «سلطان قابوس بن سعید» حاکم این کشور، ساز و کار تقویت همکاری های دوجانبه و تحولات سیاسی و امنیتی و اقتصادی منطقه را مورد بررسی قرار دهد.

برخی منابع عربی هم به روزنامه العرب وابسته به عربستان گفته بودند که مسأله روابط کشورهای عربی با ایران نیز یکی از موضوعاتی است که قرار بود در سفر السیسی به عمان مورد بررسی قرار بگیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها