طوماری اعتراضی در انگلیس برای سیاست‌مدار آمریکایی

کد خبر: 852410

طوماری در اعتراض به حضور مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا در سایت پارلمان انگلیس به راه افتاد که تا کنون بیش از ده هزار نفر آن را امضا کرده‌اند و دولت انگلیس موظف به پاسخگویی در این رابطه است.

طوماری اعتراضی در انگلیس برای سیاست‌مدار آمریکایی

خبرگزاری فارس: هفته گذشته یک فعال مدنی در انگلیس با راه‌اندازی طوماری اعتراضی خواستار ممانعت از حضور «استیو بنن» سیاست‌مدار آمریکایی و مشاور سابق «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، در انگلیس شد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، تاکنون بیش از ده هزار نفر این طومار اعتراضی را امضا کرده‌اند بنابراین دولت انگلیس موظف به پاسخ رسمی به این درخواست است.

بر اساس قوانی انگلستان، اگر ده هزار نفر طومار‌های اعتراضی را که در سایت پارلمان انگلستان راه‌اندازی می‌شود، امضا کنند، دولت موظف به پاسخگویی رسمی است و اگر تعداد امضا‌ها به صدهزار نفر برسد باید آن موضوع در پارلمان به مناظره گذاشته شود.

طوماری اعتراضی در انگلیس برای سیاست‌مدار آمریکایی

در متن این طومار اعتراضی آمده است استیو بنن یک سیاست‌مدار راست‌گراست که تهدید امنیتی مستقیمی برای انگلستان است. وی نباید اجازه ورود به انگلستان و نفرت‌پراکنی را داشته باشد.

اخیرا خبر‌هایی درباره قصد بنن برای راه‌اندازی اندیشکده‌ای با سیاست‌های راست‌گرایانه پوپولیستی در اروپا منتشر شد. بنن که تا چند ماه پیش استراتژیست ارشد ترامپ بود، از مخالفان جهانی‌سازی است و از ملی‌گرایی افراطی حمایت می‌کند. ممانعت از ورود پناهجویان و سخت‌گیری در مرزها، یکی از سیاست‌های مورد حمایت بنن است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها