تازه‌های کرونا در جهان|۷۹۳ نفر دیگر در ایتالیا بر اثر کرونا جان باختند

کد خبر: 983856

وزارت بهداشت ایتالیا امروز (شنبه) از شناسایی ۷۹۳ نفر مبتلا به بیماری کووید ۱۹ خبر داد.

تازه‌های کرونا در جهان|۷۹۳ نفر دیگر در ایتالیا بر اثر کرونا جان باختند

خبرگزاری فارس: کشورهای دنیا همچنان درگیر بیماری کووید ۱۹ هستند. این بیماری به شدت در قاره اروپا در حال پیشروی و گسترش است.

وزارت بهداشت اسپانیا امروز (شنبه) از شناسایی ۳۳۵۵ نفر مبتلا به بیماری کووید ۱۹ خبر داد و اعلام کرد ۲۳۳ نفر ظرف ۲۴ ساعت گذشته جان باخته‌اند. شمار کل مبتلایان به این بیماری به ۲۴۹۲۶ و شمار کل جان‌باختگان به ۱۳۲۶ نفر رسید.

وزارت بهداشت هلند نیز در بیانیه ای از شناسایی ۶۳۷ مورد جدید ابتلا به کرونا خبر داد و گفت که تاکنون ۳۶۳۱ نفر به این بیماری مبتلا شده اند.

خبرگزاری رویترز نیز از افزایش مبتلایان به کرونا در سوئیس به ۶۱۰۰ نفر خبر داد و گفت که ۶۵ نفر تاکنون در این کشور به خاطر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

ایتالیا هم که طی چند روز گذشته آمار بیشتری از ابتلا به کووید ۱۹ ارائه می‌کرد، امروز اعلام کرد که ظرف یک روز گذشته، ۷۹۳ به این بیماری دچار شده‌اند و تاکنون ۴۸۲۵ نیز فوت کرده‌اند.

پرتغال نیز اعلام کرد که ۱۲ مورد جدید ابتلا ثبت کرده است.

شبکه المیادین به نقل از خبرنگار مستقر خود در ژنو سوئیس گزارش داد که دلیل افزایش تصاعدی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کشورهای اروپایی عدم رعایت قوانین ممنوعیت آمد و شد و قرنطینه از سوی شهروندان این کشورهاست.

بر اساس این گزارش، برخی کشورهای اروپا برای مقابله با کرونا شروع با وارد کردن تجهیزات پزشکی از چین کرده‌اند.

سنگاپور در شرق آسیا نیز اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت ۴۷ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند و در مجموع ۴۳۲ نفر دراین کشور با بیماری کووید ۱۹ دست و پنجه نرم می‌کنند.

وزیر بهداشت لبنان در توییتر خبر داد که طی ۴۸ ساعت گذشته ۸۰ نفر در این کشور کرونا گرفته اند. ۲۱۴ نفر در لبنان تاکنون به کووید ۱۹ دچار شده‌اند.

در امارات نیز ۱۳ مورد جدید ثبت شد و تعداد کل مبتلایان به کرونا ۱۵۳ نفر رسید. در این مدت، ۳۸ مورد نیز بهبود یافته‌اند.

افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا در انگلیس به بیش از ۲۰۰ نفر دولت انگلیس از افزایش چشمگیر تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، وزارت بهداشت انگلیس روز شنبه اعلام کرد شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور به 233 نفر رسیده است.

بر اساس جدیدترین آمارهای اعلام ‌شده از سوی وزارت بهداشت انگلیس، در 24 ساعت گذشته 53 نفر از مبتلایان به کرونا در این کشور جان باخته‌اند.

وزارت بهداشت انگلیس شمار مبتلایان ویروس کرونا در این کشور را نیز 4094 نفر اعلام کرده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها