پشت پرده تیراندازی اراذل و اوباش در سعادت آباد چه بود؟

کد خبر: 1013198

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۱۲ نفر در حادثه تیراندازی سعادت آباد و گردش مالی میلیاردی آنان از طرق مواد مخدر خبر داد.

پشت پرده تیراندازی اراذل و اوباش در سعادت آباد چه بود؟

خبرگزاری ایسنا: سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای پنجمین مرحله از طرح ظفر در پاسخ به پرسشی پیرامون حادثه تیراندازی در سعادت آباد و آخرین وضعیت رسیدگی به آن، اظهار کرد: ۱۲ نفر در این زمینه دستگیر شدند و در بررسی‌های تکمیلی که انجام شد متوجه شدیم عمده این افراد مرتبط با مواد مخدر و خرید و فروش شیشه هستند که حتی از درآمد‌های آن نمایشگاه‌هایی در زعفرانیه و سعادت آباد و ... ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه این افراد از همین طریق گردش مالی میلیاردی داشتند، گفت: موضوع اصلی درگیری نیز همانطور که گفته شد مربوط به مسائل اخلاقی بوده، نتایج تحقیقات نشان داد که زنی مطلقه مدتی با فردی بوده و پس از آن با فردی دیگر رابطه برقرار کرده وهمین موضوع نیز سبب درگیری شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: به زودی عاملان این اقدام برای بازسازی صحنه جرم به منطقه سعادت آباد و محل وقوع بازگردانده می‌شوند تا هیمنه پوشالی آنان با حقارت از بین برود و درس عبرتی باشد برای دیگر نا امن کنندگان که پس از این با امنیت مردم بازی نکنند. خط قرمز پلیس امنیت مردم است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها