لو رفتن سارق با پیامک تشکر اقامت در هتل!

کد خبر: 1032683

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از بازداشت سارقی حرفه‌ای که مسافران را در بین راه بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: پیامک هتل، سارق را لو داد!

لو رفتن سارق با پیامک تشکر اقامت در هتل!

خبگزاری تسنیم: ششم آبان ماه مرد جوانی با طرح شکایتی در دادسرای ناحیه 34 تهران، از مردی حدوداً 30 ساله که او را بیهوش و اموالش را سرقت کرده بود، شکایت کرد.

پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار تیمی از کارآگاهان مبارزه با سرقتهای خاص پایگاه هشتم قرار گرفت و شاکی در شرح ماجرا گفت: اهل شهری در جنوب کشور هستم، چند روز قبل برای انجام کاری به تهران آمدم و بعد از انجام شدن کارم راهی ترمینال جنوب شدم تا به خانه‌ام بروم.

وی افزود: پس از سوار شدن بر اتوبوس مسافربری، مردی حدوداً 30 ساله در صندلی کناری من نشست و سر حرف را باز و خودش را جعفر معرفی کرد، پس از توقف اتوبوس در عوارضی قم، جعفر هم پیاده شد و لحظاتی بعد در حالیکه دو نسکافه به دست داشت، کنارم نشست.

وی ادامه داد: جعفر یکی از نسکافه‌ها را خودش خورد و دیگری را به من تعارف کرد که از روی ادب قبول کردم، لحظاتی بعد از خوردن نسکافه دچار سرگیجه شدم و به خواب رفتم، پس از باز شدن چشمم، خود را در بیمارستان شهرمان دیدم، آنجا متوجه سرقت شدم و فهمیدم که آن مرد مرا با نسکافه مسموم کرده و اموالم را از قبیل گوشی تلفن‌همراه، اوراق هویتی، کارت بانکی و رمز آن را به سرقت برده است.

شاکی افزود: سارق بعد از دزیدن اموالم با گوشی تلفن‌همراهم برای همسرم پیامکی فرستاده و مدعی شد بود که برایم مشکلی پیش آمده و از او خواسته که 20 میلیون ریال به کارتم واریز کند، همسرم هم نگران شده و پول را به شماره کارتم که در آن زمان در اختیار سارق بود، واریز کرد و سارق هم پول را برداشت کرده است.

در حین تحقیقات پلیسی، شاکی بار دیگر ضمن مراجعه به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: بعد از سرقت گوشی تلفن‌همراهم، گوشی دیگری تهیه کرده و سیم کارت آن را دوباره فعال کردم، امروز پیامکی از هتلی معروف در تهران برایم ارسال شد که مدیر هتل از من به خاطر اقامت در آن جا تشکر کرده بود.

در ادامه رسیدگی به پرونده، بلافصله تیمی از کارآگاهان به هتل متهم مراجعه کرده و متوجه شدند که متهم با هتل تسویه حساب کرده و در حال خروج از هتل است.

در ادامه متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از وی چند کارت ملی و عابربانک متعلق به سایر افراد کشف شد.

سرهنگ علی عزیزخانی؛ رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که نام واقعی او ابوذر 27 ساله و از مجرمان سابقه‌دار و پیش‌تر به جرم مواد مخدر و سرقت بازداشت شده است.

وی بیان کرد: متهم نیز به جرم ارتکابی اعتراف و اقرار کرد سوژه‌های خود را با پرسه‌زنی در اطراف ترمینالها شناسایی می‌کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی سه مالباخته در این پرونده، از شهروندان خواست اگر به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته‌اند، برای شناسایی متهم و تشکیل پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در میدان حر مراجعه کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها