۲ روز عزای عمومی در استان کرمان اعلام شد

کد خبر: 1034201

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پی رحلت آیت‌الله سید یحیی جعفری در پیام مشترکی یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم آذر ماه ۹۹ را در کرمان عزای عمومی اعلام کردند.

۲ روز عزای عمومی در استان کرمان اعلام شد

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، متن پیام مشترک حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و علی زینی وند استاندار کرمان بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

ارتحال عالم جلیل القدر و متقی، حضرت آیت‌الله سید یحیی جعفری موجب تأسف و تالم بسیار شد.

فقدان این عالم گرانمایه که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم و تقوا و ورع و خدمت به اسلام و انقلاب و حوزه‌های علمیه صرف شد مصیبتی جبران‌ناپذیر است.

حضرت آیت‌الله سید یحیی جعفری در مقام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، منشأ خدمات، برکات و وحدت برای مردم مؤمن و خداجوی استان کرمان بود.

ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، مدظله العالی، بیت مکرم، حوزه‌های علمیه، مردم استان کرمان و عموم علاقه مندان به ایشان، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن فقید سعید از درگاه خداوند سبحان مسئلت نموده، یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم آذر ماه را در راستای تجلیل و تکریم آن عالم گرانقدر در استان کرمان عزای عمومی اعلام می نمائیم.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها