کشف ۳۰ میلیاردی کالای قاچاق در مرکز تهران

کد خبر: 1034208

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در مرکز تهران و کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرکز تهران خبر داد.

کشف ۳۰ میلیاردی کالای قاچاق در مرکز تهران

خبرگزاری مهر:سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر اظهار کرد: در روز گذشته خبری مبنی بر دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در انباری در حوالی بازار بزرگ تهران دریافت شد و بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی محل انباری در دستور کار مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حاکی از این بود که مالک انباری با همکاری همدستش مقدار فراوانی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق تهیه و در این انبار جمع آوری و دپو کرده‌اند.

سردار ذوالقدری ابراز داشت: با شناسایی هویت متهمان نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری هر دو متهم و بازرسی از این انبار اخذ شد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی عصر روز گذشته بیستم و نهم آبان ماه تیمی از مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت پایتخت به آدرس اعلامی اعزام و مأموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی از این انبار ۵۰ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق فاقد مجوزهای گمرکی و بارنامه کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، در پایان افزود: با دستور قضائی، انبار مذکور پلمب و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها