وضعیت جوی کشور در تعطیلات نوروز

کد خبر: 1057178

سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۱۹ استان و ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی سه شنبه آینده سوم فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

وضعیت جوی کشور در تعطیلات نوروز

خبرگزاری تسنیم: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، شرق سمنان، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی گاهی وزش باد و بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

فردا 30 اسفند 99 در خراسان رضوی، خراسان شمالی ابرناکی، بارش باران و وزش باد و در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان و هرمزگان ابرناکی و بارش خفیف باران روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی یکشنبه آینده اول فروردین 1400 در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان بارش‌های پراکنده ادامه خواهد داشت.

روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور جو آرامی حاکم است و اواسط روز سه شنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود. در این روز در آذربایجان غربی، و شمال آذربایجان شرقی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی شده است.

همچنین امروز شمال خلیج‌فارس و از شنبه تا دوشنبه هفته آینده بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها