بازداشت مدیر سایت شرط‌بندی با یک میلیون فالوور!

کد خبر: 1057584

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل راه‌اندازی سایت شرط‌بندی و قمار آنلاین خبر داد و گفت: متهم با هدف کسب مالی، یک میلیون فالوور جذب کرده بود.

بازداشت مدیر سایت شرط‌بندی با یک میلیون فالوور!

تسنیم: در رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد مدیر کانالی در شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ  قمار و شرط‌بندی می‌پردازد و بدین ترتیب بیش از یک میلیون دنبال‌کننده جذب کرده است.

در بررسی‌های پلیسی مشخص شد که مدیر کانال برخی از کاربران فضای مجازی را تحت تبلیغات فریبنده به سمت و سوی سایتهای شرط‌بندی هدایت و مبالغ زیادی دریافت کرده است.

در ادامه شناسایی هویت واقعی وی در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت؛ با بررسی‌های فنی و پلیسی، هویت واقعی متهم  محرز و وی پس از شناسایی مخفیگاهش در شمال تهران، با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران با اعلام این خبر گفت: هدف از ایجاد سایتهای شرط‌بندی تنها کسب درآمد برای گردانندگان این سایتها است که معمولاً در خارج از کشور زندگی و با انتشار عکسهایی از زندگی شخصی خود و القا حس خوشبختی به مخاطبان، کاربران را ترغیب به فعالیت در این زمینه می‌کنند.

وی بیان کرد: از  قشر نوجوان و جوان انتظار داریم به تبلیغات فریبنده افراد سودجو در فضای مجازی مخصوصاً شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایتهایی خودداری کنند.

گودرزی گفت: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تهدیدات و آسیبهای فضای سایبری به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها