جزئیات نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان

کد خبر: 1059545

وزیر آموزش و پرورش جزئیات نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان را تشریح کرد و گفت: در پایه‌های نهم و دوازدهم موافق حضوری دانش‌آموزان در امتحانات هستیم مگر اینکه وضعیت کرونایی کشور این اجازه را ‌ندهد‌.

جزئیات نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان

 خبرگزاری تسنیم: محسن حاجی‌میرزایی در جمع خبرنگاران‌ نحوه برگزاری امتحانات دانش‌آموزان در خرداد ماه  1400 را تشریح کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش در پایه‌های نهم و دوازدهم موافق حضوری دانش‌آموزان در امتحانات است مگر اینکه وضعیت کرونایی کشور این اجازه را ‌ندهد‌.

‌وی همچنین در خصوص مشکلات برخی فرهنگیان که از طریق دانش‌سرا جذب آموزش و پرورش شدند، افزود:‌ این وزارت در حال پیگیری موضوع است و برای رفع مشکلات آنان تلاش می‌کند‌.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: وضعیت نیروی انسانی بسیار مهم است و بزرگترین گام در سند تحول ساماندهی نیروی انسانی است و همه کسانیکه قبل از سال 1392 با ما همکار ی می‌کردند تعیین تکلیف شدند و بقیه ماه های آینده تعیین تکلیف می شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما مصوبات صلاحیت معلمی را بررسی و ارائه کردیم و کسی بدون صلاحیت معلمی نمی‌تواند وارد آموزش و تدریس شود.

وی گفت: تلاش می شود انگیزه ای برای معلمان ایجاد شود تا افراد در مسیر کسب خلاقیتها قدم بردارند و اگر رتبه بندی به شیوه صحیح انجام شود تحولی عمیق را شاهد خواهیم بود.‌

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها